וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצובישי אקליפס פלאג אין: מ-220 אלף שקל

עודכן לאחרונה: 18.1.2023 / 17:15

ג'יפון הקופה זוכה לגרסת PHEV עם טווח חשמלי של 45 אלף שקל, בתוספת של כ-60 אלף שקל לדגם הבנזין הרגיל

מיצובישי אקליפס קרוס פלאג אין. מיצובישי,
אקליפס קרוס נטען. אפשר גם בטעינה מהירה, 20 דקות מ-10 ל-80 אחוז סוללה/מיצובישי

למרות העלאת מס הקנייה בינואר על רכבי פלאג אין, מ-40 ל-55 אחוז, הם ממשיכים לנחות בארץ.
מיצובישי החלה להציע אצלנו את הגרסה הנטענת לאקליפס קרוס, לאחר שהאאוטלנדר היה בעשור הקודם אחד מכלי הרכב הראשונים הראשונים בתצורת פלאג אין שנמכרו בישראל. גרסת הפלאג אין של האאוטלנדר הנוכחי עדיין לא נחתה בארץ, ובינתיים היא מגיעה עם האח הקטן.

לאקליפס קרוס הנטען מנוע בנזין 2,400 סמ"ק הפועל במחזור אטקינסון החסכוני, בהספק 98 כ"ס. אליו מצטרפים צמד מנועים חשמליים, 82 כ"ס לציר הקדמי ו-95 כ"ס לאחורי, מה שמייצר לאקליפס על הדרך גם הנעה כפולה. ההספק המשולב עומד על 188 כ"ס.

סוללת 13.8 קילוואט מספקת לפי נתוני היצרן טווח רשמי של 45 ק"מ בהנעה חשמלית, ומאפשרת צריכת דלק משולבת של 50 ק"מ לליטר. טעינה בעמדת AC ביתית אורכת 6-7 שעות, ויש אפשרות שלא קיימת בכל פלאג אין לטעינה מהירה בעמדת DC, ב-25 דקות מ-10% ל-80%.

מיצובישי אקליפס קרוס 2022. תומר פדר,
הטווח החשמלי קצר יותר משל ספורטאז', 3008 וראב4 הנטענים, אבל הם יקרים משמעותית/תומר פדר

אולם למעבר להנעה היברידית נטענת יש מחיר: תוספת של 60 אלף שקל לעומת גרסאות הבנזין, ששיווקן יימשך. בנוסף לגרסה הנטענת תא מטען מעט יותר קטן, בנפח 471 ליטר במקום 512 ליטר.

כל שלוש רמות האבזור שישווקו בארץ מגיעות עם מסך מולטימדיה 9 אינץ' מקורי, עם גישה לאנדרואיד אוטו ולאפל קארפליי, ומצלמת רוורס.

רמת גימור אקזקיוטיב (220 אלף שקל), כוללת בנוסף חישוקי 18 אינץ' קלים, בקרת אקלים מפוצלת, מראות צד מתקפלות חשמלית, וחיישני חנייה.

רמת גימור פרימיום (230 אלף שקל) מוסיפה תצוגה עילית, חלון שמש פנורמי, תאורת לד ראשית, מושב נהג חשמלי וריפוד עור חלקי.

רמת לק'צרי (240 אלף שקל) משדרגת לריפודי עור מלאים, מושב נוסע חשמלי, מושבים קדמיים וגלגל הגה מחוממים וחיישני חניה קדמיים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מיצובישי אקליפס קרוס 2022. תומר פדר,
מסך מולטימדיה 9 אינץ' בכל הגרסאות/תומר פדר

מערכות הבטיחות כוללות בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית ושליטה אוטומטית באורות גבוהים. אבל התרעה חשובה על רכב בשטח מת, שבדגמי הבנזין סטנדרטית כבר בגרסת הבסיס, מוצעת באקליפס הנטען רק מרמת פרימיום, לצד התרעה על תנועה חוצה מאחור.

למרות המחיר הגבוה האקליפס פלאג אין עדיין זול יותר מהגרסאות הנטענות של קיה ספורטאז' (250 אלף שקל), פיג'ו 3008 וטויוטה ראב4 (280 אלף שקל), אם כי הן מאובזרות יותר ומציעות טווח חשמלי ארוך יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • מיצובישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully