וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקודה אניאק קופה בישראל: יותר טווח, יותר עיצוב ביותר כסף

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 13:46

עם עיצוב אווירודינמי משופר, הופעה ספורטיבית ובונוס בדמות טווח חשמלי טוב יותר. כל הפרטים על גרסת הקופה של האניאק שהגיעה לישראל

סקודה אניאק קופה. יואל שוורץ,
העיצוב החיצוני שווה תוספת של בין 20 ל-33 ק"מ בטווח החשמלי/יואל שוורץ

כשנה אחרי שנהגנו בו לראשונה ובאיחור קל ביחס למתוכנן, נוחתת בישראל תצורת הקופה של סקודה אניאק. ההבדלים בינה לבין הגרסה הרגילה הינם של עיצוב החלק האחורי בלבד, כאשר הקופה מציג קו גג שיורד בהדרגה לקראת תא המטען בניגוד לתצורת ה-5 דלתות הרגילה של האניאק.

היתרון המעשי בעיצוב הזה, שיפור של העיצוב האווירודינמי ותוספת של בין 20 ל-33 ק"מ בטווח החשמלי ביחס לאניאק הרגיל בהתאם לרמת הגימור, הודות להפחתת מקדם הגרר. המחיר מטפס גם הוא בפערים של בין 21,400 שקל בין רמות הגימור הבסיסיות "לופט" ל-2,000 שקל בין רמות הגימור הגבוהות "ספורטליין".

סקודה אניאק קופה. יואל שוורץ,
סביבת הנהג זהה לחלוטין/יואל שוורץ

המידות החיצונית של האניאק קופה זהות לאניאק. 4.65 מטר לאורך, 1.88 מטר לרוחב, גובה של 1.61 מטר ובסיס גלגלים של 2.77 מטר. מבחינת מידות ונפחים השוני היחיד הוא בתא המטען, שם מצמצם הקופה ב-15 ליטרים את הנפח ל-570 ליטרים.

גם יחידת ההנעה זהה, מנוע יחיד אחורי בהספק של 204 כ"ס ו-31.6 קג"מ, זינוק ל-100 קמ"ש ב-8.7 שניות ומהירות מירבית של 160 קמ"ש. סוללות ה-82 קוט"ש תישא אותו לטווח של בין 537 ק"מ ל-550 ק"מ בהתאם לרמת הגימור, כאשר הבסיסיות עם חישוקי 19 אינץ' יגיעו רחוק יותר מהמאובזרת עם חישוקי 20 אינץ'.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
סקודה אניאק קופה. יואל שוורץ,
למרות שינוי העיצוב, המרווח מאחור לא נפגע בזכות שימוש בגג שמש פנורמי/יואל שוורץ

בעוד האניאק משווק בארץ בשש רמות גימור, האניאק קופה יגיע בארבע רמות גימור, לופט תהייה הבסיסית, מעליה סוויט, סוויט אקו וספורטליין הבכירה.

ברמת הגימור לופט יש לוח מחוונים דיגיטלי, כיוון חשמלי למושב הנהג, בקרת אקלים מפוצלת, מסך מולטימדיה 13 אינץ', תאימות אנדרואיד ואפל, טעינה אלחוטית לנייד וגג שמש פנורמי.

רמת הגימור סוויט ואקו סוויט מוסיפות חימום ועיסוי במושבים הקדמיים, שולחנות מתקפלים מגב המושב הקדמי, בקרת אקלים מפוצלת ל-3 איזורים עם יציאות מיזוג ושליטה נפרדת ליושבים מאחור, פתיחה וסגירה ללא מגע של תא המטען, שילוב תאורה בגריל הקדמי ותאורת מטריקס לד. ההבדל בין האקו לסוויט הרגילה הוא גוון קוניאק במושבים.

הספורטליין בעלת ההופעה הספורטיבית מעלה את החישוק ל-20 אינץ', ומסיפה גם בורר מצבי נהיגה ובולמים אדפטיביים, הגה שלושה חישורים (במקום שניים), ריפוד עור-אלקנטרה, גימורי סיבי פחמן וכיתובים מושחרים מחוץ לרכב.

סקודה אניאק קופה. יואל שוורץ,
פשרה קלה בתא המטען, רווח בטווח הנסיעה/יואל שוורץ

מחירי האניאק קופה מתחילים ב-236.4 אלף שקל לרמת הגימור לופט (יקר ב-21,400 שקל מהאניאק הרגיל). המחיר של רמת הגימור סוויט עולה ל-277 אלף שקל (פער של 9,000 שקל ביחס לאניאק), ו-279 לסוויט אקו (פער של 11 אלף שקל). הספורטליין תהייה היקרה ביותר ומחירה עומד על 288 אלף שקל (פער של 2,000 שקל).

האניאק, על העיצוב דמוי הקופה שלו מצטרף לקבוצת הקרוסאוברים החשמליים כמו אחיו לפלטפורמה הפולקסווגן ID.4, יונדאי איוניק 5, טויוטה bZ4X וטסלה מודל Y, ובאופן מדויק יותר מול קיה EV6 הדומה לו בהיבט של העיצוב החיצוני עם קריצת הקופה וכן בגזרת המחירים הגבוהה יותר מתצורות 5 הדלתות הרגילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully