וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיג'ו 408 נוחתת בישראל במחיר מפתיע

עודכן לאחרונה: 3.8.2023 / 16:39

היא גבוהה ממשפחתיות, ארוכה מג'יפונים כמו טוסון ו-3008, ויש לה עיצוב קופה: פיג'ו 408 מושקת בארץ ב-169 אלף שקל, נמוך מההערכות המוקדמות, אך בגרסת בנזין בלבד, ללא ההיברידית הנטענת המובטחת

פיג'ו 408/הפקה: בת גולן

אחרי הרבה מאוד שנים בלי מכונית עם הקידומת 4 בהיצע הדגמים שלה, חוזרת פיג'ו למספור הדגמים שליווה דורות של המשפחתיות שלה עם ה-408. אבל בניגוד למשפחתיות המסורתיות שישבו תחת השמות האלו, הפעם הכיוון הוא אחר לגמרי.

תשכחו משלוש קופסאות, ה-408 מתייצבת בתצורה מאוד יוצאת דופן וייחודית של פאסטבק-קופה מוגבהת בעיצוב דרמטי. מה שעוד תורם להופעה הזו הם מימדים חיצוניים נדיבים מאוד של 4.68 מטר מפגוש לפגוש (לצורך ההשוואה, ה-3008 באורך 4.44 מטר) ורוחב של 1.85 מטר אבל עם גובה של 1.48 מטר (1.62 מטר ב-3008). כתוצאה מהמימדים האלו יש לה גם בסיס גלגלים נדיב של 2.79 מטר ועדיין לאפשר תא מטען של 536 ליטר.

פיג'ו 408. רונן טופלברג,
עם 4.68 מטר היא ארוכה יותר אפילו מה-5008 בעל 7 המושבים/רונן טופלברג

מי שפחות דרמטי ומרתק בסיפור הזה הוא המנוע שמוצמד לה (בינתיים) בישראל. זהו ה-1.2 ליטר שלושה צילינדרים מוגדש של קבוצת "סטלנטיס" עם 130 כ"ס ו-23.4 קג"מ. ההנעה קדמית דרך תיבת הילוכים אווטמטית קלאסית עם 8 יחסי העברה. והביצועים הם 10.4 שניות ל-100 ו-210 קמ"ש מירביים. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 16.7 ק"מ לליטר.

בחו"ל היא מוצעת גם עם יחידת כוח היבירידית נטענת שמאוד הרשימה אותנו בנהיגה הראשונה בדגם. אולם היצרנית לא הקצתה מאלו לישראל ובין כה וכה, לאור מדיניות המיסוי של האוצר, ההתייקרות שתחטוף תצורת ההנעה הזו בתחילת 2024 הופכת אותה ללא כדאית.

לכן מהבחינה הזו, מי שמעניינת מאוד בהסתכלות עתידית היא הגרסה הכל-חשמלית שלה. זו דווקא כן מתוכננת להגיע.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פיג'ו 408. רונן טופלברג,
בהחלט מהמראות הלא שגרתיים בכבישים/רונן טופלברג

כמו המנוע, גם ברמת האבזור אין אפשרות בחירה - רק רמת אבזור אחת בשם ALLURE PACK. בניגוד למנוע, זו דווקא עשירה ומאוד מאוד מרשימה. בתפריט: תאורת לד מלאה, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10 אינץ' ומערכת מולטימדיה בגודל זהה, הנעה ללא מפתח, שליטה על ההילוכים מההגה, פתחי אוורור ושקעי USB מאחור, ריפוד עוד נאפה לכל המושבים, תאימות אנדרואיד ואפל, תא אחסון מרכזי עם קירור ועוד. כאופציה מוצעים גם מושב נהג ארגונומי עם כיוון חשמלי ותזוזה לאחור לכניסה ויציאה נוחות, חימום למושבים ועוד.

מערכות הבטיחות כוללות תיקון סטייה מנתיב, בלימה אוטומטית, זיהוי תמרורים משולב בבקרת השיוט האדפטיבית, התרעת רכב ב"שטח מת", התרעת תנועה חוצה מאחור ועוד.

פיג'ו 408. רונן טופלברג,
רמת גימור אחת מאובזרת מאוד/רונן טופלברג

ה-408 נוחתת לפלח שוק שבו היא נטולת מתחרים ישירים. לא בתצורה ולא במימדים שלה. שכן היא גדולה במידות שלה מדגמי מיינסטרים כמו יונדאי טוסון, וגם מכאלו בעלי עיצוב חיצוני יוצא דופן כמו קופרה פורמנטור או רנו ארקנה - כולם (למעט הרנו) גם יקרים ממנה.

במחיר של 169 אלף שקל היא ממוקמת בין הקטגוריה של הקרוסאוברים הקטנים כמו קיה סלטוס לבינוניים, אבל עם מימדים עדיפים על אלו בהרבה ורמת אבזור לא שגרתית. כך שהאתגר הגדול שלה יהיה כנראה בעיקר להבקיע את השמרנות המקומית עם העיצוב יוצא הדופן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully