וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרוסאובר החשמלי הקטן של אלפא רומיאו נחשף בתמונות ראשונות

עודכן לאחרונה: 13.9.2023 / 10:44

דליפה חשפה את האלפא הזולה ביותר בהיצע, שתושק ב-2024, ותציע כאופציה גם גרסת בנזין היברידית קלה, שתעלה פחות מ-200 אלף שקל

אלפא רומיאו קרוסאובר קטן. תמונות גולשים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אלפא "ברנרו". תאום לג'יפ אוונג'ר ולפיאט 600 החדשים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, תמונות גולשים

הקרוסאובר הקטן של אלפא רומיאו מתקרב: תמונות ראשונות שדלפו לרשת חושפים את עיצוב הדגם שיחזיר בארץ את מותג היוקרה האיטלקי לרמות המחיר של פחות מ-200 אלף שקל.

האלפא "ברנרו" כפי שהוא נקרא בחברה, אבל יקבל שם מסחרי שונה, יהיה מחליף לא ישיר לאלפא מיטו שהייצור שלה הופסק ב-2019.

הבסיס הוא הפלטפורמה שמשמשת את ג'יפ אוונג'ר ואת פיאט 600 החדשה, וסביבו הצליחו באלפא לצקת את סממני העיצוב של החברה, כולל גריל בצורת V, ופנסים המזכירים את ה-33 סטרדאלה החדשה.

אלפא רומיאו ג'יפון קטן. תמונות גולשים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
צביעה דו גוונית תסייע לטשטש את הקווים של הפיאט והג'יפ ולהדגיש את אלה של אלפא/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, תמונות גולשים

הגרסה החשמלית צפוי לקבל את מערכת ההנעה שכבר ראינו בשני הכלים האחרים, ותגיע גם לפיג'ו e2008 ול-DS3 קרוסבק המבוססים על אותה פלטפורמה: מנוע 156 כ"ס, סוללת 54 קוט"ש, וטווח של כ-400 ק"מ. ייתכן שאלפא תציג גרסה מחוזקת על אותו בסיס.

גרסת הבנזין הזולה יותר תקבל את היחידה החדשה של הקונצרן, 1.2 ליטר היברידית קלה, 136 כ"ס, עם תיבה כפולת מצמדים 6 הילוכים. הייצור שלה אמור להיות מוגבל בזמן, לאור הודעת אלפא רומיאו כי תפסיק את ייצור דגמי הבנזין ב-2027.

הממדים יהיו צנועים, עם אורך של כ-4.1 מטר, מה שיכתיב מושב אחורי ותא מטען צנועים. אבל הציפיות הן להתנהגות כביש טובה מהממוצע, ואחרי שה-e2008 הוכיחה שאפשר לבנות קרוסאובר חשמלי עממי מהנה, יש לאלפא לאן לשאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully