וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכבת השדים: טסלה שוב חותכת מחירים בישראל

עודכן לאחרונה: 21.4.2024 / 22:23

בתגובה לרבעון קשה ולתחרות המתגברת מסין, טסלה פונה להוזלות חדות במחירי המכוניות שלה. מודל 3, מודל S ומודל X מוזלות בסכומים של עד 14 אלף שקלים. ואיזה דגם לא הוזל?

מבחן תאוצה טסלה מודל S פלייד מול טסלה מודל 3 פרפורמנס/יער לוי פירסק

המהלך העולמי של הפחתת מחירי דגמי טסלה מודל 3, מכונית הסאלון מודל S והקרוסאובר מודל X הגיע לישראל, כך עולה מפרסומי מחירי המכוניות החדשים באתר שלה. היצרנית שעם הגעתה לישראל רשמה כניסה מטלטלת במחיר של קצת יותר מ-180 אלף שקל, העלתה בהדרגה את המחירים שלה ולמרות מספר מהלכי הוזלה, כולל כאלו שהעלו את זעמם של הלקוחות, שחוו ירידת ערך של שנה בן לילה - בסופו של דבר עם כניסתן של משפחתיות סדאן סיניות חשמליות התייצבה היא בצד היקר של הקטגוריה. אבל זו התמודדות שיש לה לא רק בישראל, אלא גם בשווקים משמעותיים יותר.

כך למשל, הוזל מחירה של מודל 3 הבסיסית ה-SR ב-9,700 שקלים למחיר כניסה של 211 אלף שקל ומחירה של גרסת הלונג ריינג' יעמוד על 241 אלף שקל, הוזלה של 13 אלף שקלים.

טסלה מודל S פלייד. אודי עציון, מערכת וואלה
גם היא בהוזלות, החל מ-603 אלף שקל/מערכת וואלה, אודי עציון

מלבד המודל 3, נרשמו הפחתות מחיר גם במכונית הסאלון המודל S, שם הורדת המחיר הייתה של 13,600 שקל וכעת מחירה מתחיל ב-603 אלף שקלים לגרסה הרגילה ו-632 אלף לפלייד. שם היא ממשיכה להיות מהזולות בקבוצת הסאלון-חשמל לעומת מרצדס EQE, ב.מ.וו סדרה 5 החשמלית, אודי E טרון GT ואחרות.

באגף הקרוסאוברים, בעוד המודל Y, הדגם הנמכר ביותר של טסלה לא נהנה מהוזלה, מודל X הגדול רושם גם הוא ירידת מחיר של 13,600 שקלים, למחיר כניסה של 622 אלף שקל ו-661 אלף שקל לפלייד.

בשלושת החודשים הראשונים השנה מסרה טסלה ישראל 1,774 מכוניות, זינוק של 24%, בזמן לשוק הגיעו סדאנים חשמליים כמו BYD סיל (מ-217 אלף שקל), ומהשבוע שעבר גם ORA 07, (מ-195 אלף שקל במבצע ההשקה).

לצד המחמאות לכך שטסלה היא היצרנית היחידה שמכיילת את המחירים שלה כלפי מטה כתגובה לנעשה בשוק, ולא כמו יצרניות אחרות שהמחירים שלהן בתנועה חד סטרית, התנודות האלו פחות מרשימות לקוחות שרכשו את המכוניות האלו במחירים הגבוהים וגילו שהם שילמו יותר מאשר השכן שקנה יום מאוחר יותר. כי גם אם אתם חובבי חדשנות, אנחנו חובבים יותר לא לצאת פראיירים.

  • עוד באותו נושא:
  • טסלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully