וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחשמל, בבנזין ובעיקר ביוקר: ב.מ.וו X2 החדש בישראל

עודכן לאחרונה: 12.5.2024 / 13:53

יבואנית ב.מ.וו החלה בשיווק ה-X2 החדש. הדור השני לקרוסאובר הקטן והמעוצב יתמודד עם מתחרי בנזין וחשמל. אבל בהחל מ-310 אלף שקלים לבנזין ו-360 אלף לחשמל, זה לא יהיה קל

ב.מ.וו X2 החדש/יצרן

ב.מ.וו X2, תצורת ה"קופה-קרוסאובר" של ב.מ.וו ל-X1 הגיעה לישראל בשתי תצורות הנעה. זהו דור שני לדגם, והמשך לתפיסה של ב.מ.וו להציע מכוניות זהות העושות שימוש בבנזין ובהנעה חשמלית, כך היא עושה גם ב-X3 וב-X1 בסדרה 5, בסדרה 7 ועוד.

העיצוב החיצוני מאמץ את המראה החדש של דגמי ב.מ.וו, עם קווים מסותתים וישירים, אבל זה בעיקר הגריל הגדול (גדול מדי יש שיגידו) שתופס את מירב תשומת הלב. הדגם החדש גדול יותר מזה היוצא, עם 4.55 ס"מ לאורך (תוספת של 19 ס"מ), רוחב של 1.84 ס"מ (תוספת של 2 ס"מ) וצמח ב-6.5 ס"מ לגובה של 159 ס"מ. בסיס הגלגלים גדל ב-2 ס"מ ל-2.69 מטר ומרשימה גם הצמיחה בנפח תא המטען ל-515 ליטרים (תוספת של 45 ליטרים).

ב.מ.וו X2 12. ב.מ.וו,
קווים אגרסיביים וגריל גדול, גם אם לא צריך אחד בגרסה החשמלית/ב.מ.וו

בתא הנוסעים הדגם מוותר על תפעול מערכות הרכב באמצעות חוגת ה-iDrive ומחליף אותה בתפעול דרך מסך המולטימדיה בגודל 10.25 אינץ'. לוח המחוונים בגודל 10.25 אינץ' והאבזור ברמות הגימור "דיזיין" (גרסת הכניסה להנעה החשמלית) כולל חלון שמש, פתיחה חשמלית לתא המטען, תאורת לד, בולמים אדפטיביים, טעינה אלחוטית לנייד, כיוון חשמלי למושב הנהג, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות מיזוג לאחור, אפשרות פתיחה באמצעות הטלפון הנייד, תאימות לאנדרואיד ואפל ועוד. בגרסת הכניסה של הנעת הבנזין מדוללת רמת הגימור והיא מגיעה ללא הבולמים האדפטיביים, תאורת הלד אינה אדפטיבית, אין קיפול חשמלי למראות הצד וללא משטח טעינה אלחוטי. רמות הגימור הגבוהות יותר שנקראות M ספורט בשתי הגרסאות מוסיפות כיוון חשמלי גם למושב הנוסע, חישוקי 19 אינץ', חבילות עיצוב מלאות של M ספורט, מערכת שמע משודרגת ועוד.

מפרט הבטיחות כולל תיקון סטייה מנתיב, בלימה אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורי מהירות, בלימה אוטומטית בנסיעה לאחור וסייען נסיעה לאחור המשחזר את 50 המטרים האחרונים לנסיעה עצמאית. רמת הגימור הגבוהה בגרסת הבנזין מוסיפה זיהוי כלי רכב ב"שטח מת" עם תיקון היגוי ואזהרה על פתיחת דלת. בגרסת החשמל חבילת הבטיחות מלאה בשתי רמות הגימור.

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
ב.מ.וו X2 16. ב.מ.וו,
להתראות חוגה, שלום מסכים/ב.מ.וו

על ההנעה בגרסת הבנזין מופקד מנוע 1.5 ליטר, שלושה צילינדרים מוגדש טורבו עם מערכת היברידית קלה, ההספק הכולל הוא 170 כ"ס העוברים לגלגלים הקדמיים דרך תיבת הילוכים כפולת מצמד בעלת 7 יחסי העברה. הביצועים הם 8.3 שניות ל-100 ו-213 קמ"ש מירביים.

בגרסת החשמל, מנוע בודד בהספק 204 כ"ס המניע את הגלגלים הקדמיים. תוספת הסוסים לא מביאה לביצועים טובים משל גרסת הבנזין בשל תוספת המשקל והוא מגיע ל-100 קמ"ש בתוך 8.6 שניות ועד 170 קמ"ש מירביים. עם סוללת 66.45 קוט"ש מצהירה היצרנית על טווח של 450 ק"מ. הספק הטעינה בעמדות DC מהירות הוא 130 קילוואט וזמן הטעינה מ-10 ל-80% עומד על 29 דקות.

ב.מ.וו X2 08. אודי עציון,
למרות תוספת הסוסים, ביצועי הגרסה החשמלית לא מרשימים/אודי עציון

מחירי ה-X2 החדש מתחילים ב-310 אלף שקל לגרסת הכניסה עם מנוע הבנזין ו-330 לרמת הגימור הגבוהה שלה. בגרסה החשמלית הוא מתחיל ב-360 אלף שקלים ועולה ל-390 אלף שקלים לרמת הגימור הגבוהה.

ב.מ.וו X2 בגרסת הבנזין ובגרסת החשמל מגיע להתחרות בקטגורייה צפופת מתחרים. אם זו גרסת הבנזין שמתחרה באודי Q3 ספורטבק, מרצדס GLA, לקסוס UX, אלפא רומיאו טונאלה ואחרים ואם זו גרסת החשמל שמולה מרצדס EQA, אודי Q4 אי-טרון, לקסוס UX החשמלית, ג'נסיס GV60 וגם וולוו C40 ובמידת מה פולסטאר 2. בשני המקרים האלו, למעט המתחרות מבית אודי ומרצדס, הוא מציג מחיר גבוה בפער לא מבוטל לצד פערי אבזור וביצועים מהמתחרות הרעבות של ג'נסיס וגם וולוו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully