וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאדילק XT4 בישראל

7.7.2019 / 11:27

UMI יבואנית קאדילק לישראל מתחילה בשיווק ה-XT4. התחמושת שלו להסתערות: מימדים, ביצועים ואבזור נוחות ובטיחות עשירים ביחס למתחרים ובכלל. המחיר: החל מ-265 אלף שקלים

קאדילק XT4 בישראל. יצרן, אתר יצרן
גרסת הלקשרי עם כרום והופעה אלגנטית/אתר יצרן, יצרן

הגדילה האדירה של סגמנט הג'יפונים והקרוסאוברים, החל בקטנים ועד הענקיים שבהם, לא פוסח על סגמנט היוקרה. למעשה לא רק שאינו פוסח, בשנים האחרונות הוא אחד ממנועי הצמיחה האדירים של היצרניות השונות. קאדילק, שנמצאת בעיצומה של תנופת דגמים כמותה לא ראינו זמן רב, כזו שבהמשך תביא אלינו גם את ה-CT4, CT5 והקרוסאובר בעל שבעת המושבים XT6 וזאת בנוסף למתיחת הפנים ל-XT5 שצפוי להתחדש ועוד - מתחילה בשיווק ה-XT4 החדש.

ה-XT4 נכנס לתחרות מול ג'יפוני הפרימיום בגודל בינוני כמו אודי Q3, וולוו XC40, ב.מ.וו X1, לקסוס UX, מרצדס GLA, אינפיניטי QX30, יגואר E פייס ועוד. הוא מגיע בשלוש רמות גימור, פרימיום, פרימיום לקשרי וספורט. החולקות את יחידת ההנעה ונבדלות בהופעה החיצונית ובאופן ההנעה, קדמית בפרימיום ובפרימיום לקשרי וכפולה בספורט.

קאדילק XT4 בישראל. יצרן, אתר יצרן
תא נוסעים עמוס אבזור, הרבה יותר מהמקובל בקטגוריה ובטווח המחירים שלו/אתר יצרן, יצרן

להתמודדות הזו, הוא מביא כמה מהמאפיינים שתמיד ליוו מכוניות של קאדילק, ועוד כמה שקובעים רף גבוה מאוד בקבוצה שלו.

נתחיל במימדים, עם 460 ס"מ מקצה לקצה, רוחב של 195 ס"מ, גובה של 163 ס"מ ובסיס גלגלים של 278 ס"מ - הוא גדול משמעותית ביחס למתחרים שלו, ולמעשה קרוב יותר לקבוצה שמעליו בעיקר בהיבט של בסיס הגלגלים. גם נפח תא המטען, עם 637 ליטרים, גדול ב-100 ליטרים מהנדיבים שבתאי המטען של המתחרים הרלוונטיים. מצד שני, הוא כבד ממרבית מתחריו כשהוא עוצר את המשקל על 1,674 או 1,767 בהתאם לגרסה.

מתחת למכסה המנוע, יחידת כוח חדשה בנפח 2.0 ליטרים, היא מוגדשת טורבו ומספקת 237 כ"ס ב-5,000 סל"ד ו-35.7 קג"מ ב-1,500 סל"ד. גם פה, הפער בינו לבין המתחרים, למעט וולוו XC40 גדול מאוד. הביצועים, 7 שניות או 7.2 שניות מ-0 ל-97 קמ"ש (דווקא גרסת הספורט היא האיטית יותר), גם הם עדיפים על המתחרים להוציא וולוו XC40. על הורדת הכוח לכביש, תיבת 9 הילוכים פלנטרית חדשה.

עוד באותו נושא

נהיגה ראשונה: קאדילק XT4

לכתבה המלאה
קאדילק XT4 בישראל. יצרן, אתר יצרן
לגרסת הספורט פסי גגון, גריל וספוילר קדמי שחורים/אתר יצרן, יצרן

ה-XT4 מגיע לישראל ברמות הגימור הגבוהות יותר המוצעות על ידי היצרן. אלו כוללות כסטנדרט רשימה ארוכה מאוד של טכנולוגיות, חלקן אנחנו לרוב כבר רגילים לראות במכוניות יוקרה, כמו חלון פנורמי, פתיחה והנעה ללא מפתח או מושבים חשמליים, אולם הרשימה פה ממשיכה עם אבזור יוצא דופן, רובו המוחלט סטנדרטי ללא תוספת תשלום. מדובר על עיסוי למושבים, התאמת פרופיל לנהג לכל אחד ממפתחות הרכב, צימוד טלפונים חכמים בטכנולוגיית NFC (הצמדה של הנייד לנקודה בדשבורד והוא מחובר), קישוריות אפל ואנדרואיד, שקעי USB מסוג C וטעינה אלחוטית, תצוגה עילית צבעונית, תמיכה בעברית במערכת המולטימדיה (אבל לא בתצוגה), הנעה מרחוק באמצעות השלט, מערכת שמע של BOSE עם 13 רמקולים, מצלמה אחורית המוקרנת על גבי המראה המרכזית ועוד ועוד.

גרסת הספורט נבדלת בהנעה כפולה ומאפיינים חיצוניים כמו גימור שחור לגריל, לפסי הגגון, ידיות פתיחה בצבע הרכב בדלתות, חישוקי 20 אינץ' בעיצוב שונה ועוד.

רשימת הבטיחות מקיפה כמעט כל מערכת מתקדמת המוכרת כיום, התרעת אי שמירת מרחק עם ציון הפער לרכב שמלפנים, בלימת חירום אוטומטית, התרעת תנועה חוצה בנסיעה לאחור עם בלימה אוטומטית, תיקון סטייה מנתיב, התרעת מגבלות מהירות (מבוססת GPS, לא מצלמה), תאורה עוקבת פניה ואוטומטית, התרעה על רכב ב"שטח מת", מצלמות 360 מעלות, חניה אוטומטית, מערכת התרעה על שכחת ילד במכונית ועוד.

נהיגה ראשונה: קאדילק XT4. יצרן, אתר יצרן
שלוש רמות גימור, שלושתן מאובזרות מאוד/אתר יצרן, יצרן

כאמור, אל מול מתחרים אחרים בקבוצת הפרימיום המורחבת, הוא מציע מימדים, אבזור ומנוע חזק מאוד, אבל גם תמחור אגרסיבי מאוד.

מחיר גרסת הכניסה פרימיום המאובזרת מאוד יעמוד על 265 אלף שקלים (לצורך ההשוואה, גרסת הכניסה של אודי Q3 עם מנוע 1.5 ליטר ו-150 כ"ס עולה 253 אלף שקלים), מעליה רמת הגימור פרימיום לקשרי תעלה 285 אלף שקלים וגרסת הספורט כפולת ההנעה תעלה 300 אלף שקלים (לצורך ההשוואה הגרסה המקבילה בוולוו עם ה-XC40 ברמת הגימור R דיזיין, הנעה כפולה ו-247 כ"ס עולה 309 אלף שקלים).

מבחן מקומי ראשון לקאדילק XT4 ספורט בקרוב מאוד, כאן ב"וואלה!רכב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully