וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה קרניבל החדש בישראל: החל מ-250 אלף שקלים

עודכן לאחרונה: 21.4.2021 / 18:02

יבואנית קיה לישראל מחזירה לשוק את הקרניבל. כעת בדור הרביעי שלו עם עיצוב שקורץ לצד הקשוח וצמיחה במימדים שלו. לצד אלו רשימה ארוכה של מערכות בטיחות ואבזור נוחות

קיה קרניבל החדש. אתר יצרן
העיצוב הרבוע עם יותר מאשר קריצה לרכבי כמו-שטח/אתר יצרן

כאשר זה מגיע לשינוע 7 נוסעים על מטענם בצורה הטובה ביותר, עם כל הכבוד לג'יפונים והקרוסאוברים המצויצים יש רק תצורה אחת שיודעת לעשות את זה הכי טוב - מיניוואנים. וקיה קרניבל, שזהו הדור הרביעי שלו, עשה את זה באופן מבריק בדור היוצא. עכשיו הוא חוזר ורוצה לתפוס לא רק את המשבצת של הפרקטיות, אלא גם את זו של רכב שמנסה למשוך לקוחות עם הופעה מוחצנת יותר מבעבר.

קיה קרניבל החדש. אתר יצרן
309 ס"מ בבסיס הגלגלים יוצרים תא נוסעים מרווח מאוד/אתר יצרן

קיה קרניבל החדש משתרע לאורך של 516 ס"מ (512 בעבר), רוחב של 200 ס"מ (199 בעבר), גובה של 178 ס"מ (176 ס"מ בעבר) ובסיס גלגלים של 309 ס"מ (306 בעבר). הצמיחה הזו במימדים כוללת גם תא מטען שעומד כעת על 627 ליטרים - גם בשימוש בשורת המושבים השלישית (מדידה עד גובה המושב).

העיצוב החיצוני לוקח כמה צעדים לכיוון האגרסיבי ועושה שימוש במאפיינים של עדות הג'יפונים כמו החצאיות השחורות סביב המרכב והקווים הרבועים של החרטום והזנב. אבל לא רק במראה שלו, הפלטפורמה החדשה בה הוא עושה שימוש, ה-GUV פירושה Grand Utility Vehicle והעובדה שהמילה "מיניוואן" לא מופיעה בשום מקום בתיאור הדגם אצל היצרנית יותר מרומזת על הכיוון בו קיה רוצה להצעיד את הרכב הזה.

עוד בוואלה!

קיה נכנסת בכל הכוח לעולם החשמל עם ה-EV6

לכתבה המלאה
קיה קרניבל החדש. אתר יצרן
יחידות התאורה לוקוחות חלק בלתי נפרד בהופעה שלו, שימו לב ללוגו החדש/אתר יצרן

על ההנעה שני מנועים מסדרת Smartstream החדשה של קיה ויונדאי. האחד בנזין והאחד דיזל.
מנוע הבנזין הוא בתצורת V6 בנפח של 3.5 ליטרים ובהספק של 272 כ"ס ו-33.8 קג"מ. הביצועים הם 8.5 שניות ל-100 קמ"ש ו-190 קמ"ש מרביים.

לצידו יהיה גם מנוע דיזל בנפח 2.2 ליטרים ובהספק של 202 אבל נתון המומנט שלו הוא המעניין - 45 קג"מ הזמינים כבר מ-1,750 סל"ד. הוא יאיץ ל-100 ב-10.7 שניות ועד 202 קמ"ש מירביים.

שני המנועים מגיעים עם תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בת שמונה יחסי העברה.

קיה קרניבל החדש. אתר יצרן
לוח מחוונים ומערכת מולטימדיה בגודל 12.3 אינץ'/אתר יצרן

קרניבל החדש ישווק בשתי רמות גימור. EX תהייה רמת הכניסה והפרימיום תהייה רמת הגימור הגבוהה יותר. שתיהן זמינות הן במנוע הדיזל והן במנוע הבנזין. בתא הנוסעים לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ' ולצידו מערכת המולטימדיה המופעלת מצג 12.3 אינץ' גם כן ותדע לצמד מכשירי אפל ואנדרואיד, בקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים ויציאות מיזוג עצמאיות, שלל שקעי USB, פתיחה חשמלית לדלת תא המטען ודלתות הצד ועוד.

רמות הגימור נבדלות בתחומים כמו כיוון המושבים הקדמיים כאשר ה-EX רק זה של הנהג מחושמל בפרימיום יהיה כיוון לשני המושברים. לכלי הרכב ברמת גימור פרימיום נוספת גם תאורת לד, חלון גג, ריפודי עור למושבים, בורר ההילוכים מוחלף בכפתור, פקדי הערברת הילוכים מאחורי ההגה ומצלמת 360 מעלות.

קיה קרניבל החדש. אתר יצרן
יותר מ-1,000 ליטרים גם אחרי שימוש בשורת המושבים השלישית/אתר יצרן

בטיחות

כמו האבזור, גם רשימת מערכות הבטיחות ארוכה. תיקון סטייה מנתיב, מערכת בלימה אוטומטית כולל בכניסה לצומת, התרעת רכב ב"שטח מת" כולל תיקון אקטיבי, בלימה אוטומטית בזיהוי תנועה חוצה מאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת התרעה ומניעת פתיחת דלת אחורית כאשר רכב מגיע מאחור, מערכת למניעת שכחת ילדים במכונית (ששימוש בה יהפוך להיות חובה מאוגוסט השנה במכוניות בהן מוסעים ילדים מתחת לגיל 5). המערכת היחידה שמוסיפה רמת הגימור פרימיום היא השימוש במצלמות צד על מנת להציג את ה"שטח המת" לצד הרכב בלוח המחוונים.

קיה קרניבל החדש. אתר יצרן
שורת המושבים השלישית מתקפלת לתוך הרצפה כאשר אינה בשימוש/אתר יצרן

מחירים ומתחרים

עם רשימת האבזור המתארכת, הדור החדש של קיה קרניבל גם מתייקר, באופן מתון ברמת הגימור EX ויותר מוחשי ברמת הגימור פרימיום. רמת הגימור EX עם מנוע הבנזין תעלה 250 אלף שקלים (245 אלף שקלים בעבר), אותה רמת גימור עם מנוע הדיזל תעלה 260 אלף שקלים.

רמת הגימור פרימיום מתייקרת מ-259 שקלים בעבר ל-270 אלף שקלים. בגרסת הדיזל מחירו יהיה 280 אלף שקלים.

מתחריו הלא ישירים, כמו שברולט טראוורס, טויוטה היילנדר או סובארו איוולטיס ודומיהם עולים יותר, שימושיים פחות אבל מציעים בתמורה את פוזת ה"שטח". בהיעדר כלי רכב כמו טיוטה סיינה או הונדה אודיסי, מתחריו הטבעיים שאינם משווקים באופן סדיר בישראל מתמודד הקרניבל רק עם קרייזלר פסיפיקה בתחרות ישירה, אך זה יקר ממנו ומתחיל ב-270 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully