וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל שיווק מרצדס C קלאס בישראל

עודכן לאחרונה: 22.8.2021 / 13:02

יבואנית מרצדס מתיחלה בשיווק ה-C קלאס החדשה. תתחיל ממחיר של 330 אלף שקלים למנוע 1.5 ליטר בנזין. רמת האבזור השתדרגה ובהמשך יגיעו גם גרסאות היברידיות

כחצי שנה לאחר הצגתה הרשמית, מתחיל השיווק של מרצדס C קלאס החדשה. זהו הדור השישי לאחת המכונית החשובות בהיסטוריה של של היצרנית, עם שושלת שהתחילה ב-1981 וגלגלה מאז 10.5 מיליון יחידות, רבע מהן מהדור היוצא. אולם מאז שזה הוצג ב-2014, התחדשו רוב אם לא כל מתחרותיה, כולל חדשות שנכנסו לזירה הזו, שכו היא מתחרה בדגמים כמו וולוו S60, ב.מ.וו סדרה 3, אודי A4, אלפא ג'וליה, ג'נסיס G70 ואחרות.

מרצדס C קלאס החדשה. אתר יצרן
השפעות מה-S קלאס בחוץ ובפנים/אתר יצרן

מרצדס C קלאס החדשה צומחת במימדיה ביחס לדור היוצא, היא עכשיו באורך של 475 ס"מ (תוספת של 6.5 ס"מ), רוחב של 182 ס"מ (תוספת של ס"מ), והגובה צומצם גם הוא בס"מ בבודד. בסיס הגלגלים הוסיף 2.5 ס"מ ל-287 ס"מ. תא המטען יכיל 490 ליטרים בגרסת הבנזין ו-360 ליטרים בגרסת הפלאג אין.

בתא הנוסעים, כמו בעיצוב החיצוני נמשך הדימיון שניסו לייצר בינה לבין ספינת הדגל של היצרנית ה-S קלאס. מערכת ה-MBUX של מרצדס משתרעת פה על מסך מולטימדיה בגודל 11.9 אינץ' ולוח מחוונים שמתחיל מ-10.25 אינץ' בגרסת הכניסה "אוונגרד" ועולה ל-12.3 אינץ' בשתי רמות הגימור הגבוהות יותר "פרימיום" ו-AMG ליין.

עוד אבזור בגרסת הבסיס יהיה גג פנורמי, מושבים קדמיים חשמליים, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לשורה השנייה, קישוריות אפל ואנדרואיד ועוד. רמות הגימור הגבוהות יותר יוסיפו בין השאר חימום להגה, טעינה אלחוטית לסלולרי, מערכת ניווט מובנית עם מציאות רבודה, מצלמת 360 מעלות ועוד.

מרצדס C קלאס החדשה. אתר יצרן
מערכת ניווט עם הקרנה של נתונים על השמשה ברמות הגימור הגבוהות/אתר יצרן

ברשימת מערכות הבטיחות והסיוע המתקדמות אפשר למצוא בקרת שיוט אדפטיבית עם מצב פקקים, תיקון סטייה מנתיב, התרעת רכב ב"שטח מת" עם מניעת מעבר נתיב, מעבר נתיב אקטיבי בהפעלת איתות ובקרת שיוט, בלימה אוטומטית כולל בזיהוי תנועה חוצה. בשתי רמות הגימור הגבוהות גם מערכת קדם הבטיחות impulse side, שבמקרה של זיהוי פגיעת צד, דוחקת את הנוסע או הנהג הרחק מדופן המכונית באמצעות ניפוח תמוכות הצד במושב.

מרצדס C קלאס החדשה. אתר יצרן
בשלב זה רק עם מנועי בנזין/אתר יצרן

כרגע, כולל ההיצע שני מנועי בנזין ארבעה צילינדרים בלבד. בגרסת ה-C180 זה יהיה מנוע 1.5 ליטר טורבו עם 170 ו-25.5 קג"מ. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 8.6 שניות בגרסה זו והמהירות המירבית היא 231 קמ"ש.

ב-C300 יהיה מנוע 2.0 ליטרים מוגדש טורבו ולו 258 כ"ס ו-40.8 קג"מ. התאוצה פה היא 6 שניות ל-100 והמהירות המירבית היא 250 קמ"ש.

בשתי הגרסאות תיבת הילוכים אוטומטית עם 9 יחסי העברה, הנעה אחורית ומערכת עזר חשמלית עם מצברי 48 וולט שתומכת בסיוע להאצות והארכת פרקי זמן של דימום מנוע בעמידה.

עוד בוואלה!

מבחן דרך: מרצדס S קלאס

לכתבה המלאה

למרות השיפור ברשימת האבזור בגרסאות הבסיס, מרצדס C ממשיכה להציג תג מחיר גבוה מאוד ביחס למתחרות, לפחות מול אלו של גרסאות הפתיחה שלהן.

במקרה שלה, ה-C180 מתחילה במחיר של 330 אלף שקלים, תג המחיר של ה-C300 יעמוד על 370 אלף שקלים וגרסת הפלאג אין שתושק פה בעתיד תהייה יקרה גם כן, עם תג מחיר של 400 אלף שקלים.

מכוניות ראשונות של ה-C קלאס החדשה צפויות לנחות באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully