וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט טראוורס ואקווינוקס מתחדשים ומתייקרים

עודכן לאחרונה: 18.1.2022 / 11:17

שני הקרוסאוברים של שברולט, האקווינוקס והטראוורס יגיעו לישראל ברמות גימור חדשות, כולל RS בעלת מאפיינים ספורטיביים. התייקרויות נרשמו בחלק מהגרסאות

שברולט טראוורס RS. ליאור סוסנה,
שברולט טראוורס RS/ליאור סוסנה

אחרי הרבה יותר מדי שנים ללא שינוי של ממש, שני הדגמים הגדולים המרכזיים של שברולט עוברים עדכון בשוק הישראלי. UMI, יבואנית שברולט לישראל תתחיל בשיווק שני הדגמים בגרסה מתותחת הפנים שלהם שהוצגה לפני כשנתיים בארצות הברית.

מכוניות ראשונות יגיע לכאן רק בעוד חודש וחצי (מרץ) במקרה של הטראוורס או בעוד כחודשיים וחצי (אפריל) במקרה של האקווינוקס. בשני המקרים מצורפת להיצע גרסת RS בעיצוב "קרבי" שכולל חישוקים ולוגו מושחרים וחבילת עיצוב ספורטיבי מבחוץ עם תפרים אדומים בתא הנוסעים ותוספות עיצוב נוספות, בדומה למה שכבר פגשנו בבלייזר RS.

שברולט טראוורס. אתר יצרן
שברולט טראוורס המחודש/אתר יצרן

בטראוורס, מעבר למתיחת הפנים החיצונית שכוללת מראה חדש לחזית עם גריל ויחידות תאורה חדשות וחישוקים חדשים, השינוי המהותי ביותר הוא בתחום מערכות הבטיחות. הרכב הגדול סוגר את הפער של היעדר מערכות בטיחות מתקדמות עם בלימת חירום אוטומטית, תיקון סטייה מנתיב, התרעה על רכב ב"שטח מת", התרעת תנועה חוצה מאחור ושליטה אוטומטית באורות.

מבחינת מימדים ומערכות הנעה אין שינוי, 519 ס"מ מקצה לקצה, בסיס גלגלים של 307 ס"מ, עם סידור ישיבה ל-7 או 8 מושבים בהתאם לרמת הגימור שמשאירים 651 ליטרים בתא המטען. על ההנעה יש את ה-V6 בנפח 3.6 ליטרים עם 310 כ"ס.

המתחרים שמחכים לו בחוץ? פורד אקספלורר, טויוטה היילנדר וסובארו איוולטיס כבר התחדשו מאז הוצגו בדורות חדשים ופשוט זה לא יהיה.

עוד בוואלה!

קמארו ZL1 במבחן: שריר פרידה

לכתבה המלאה
שברולט טראוורס. אתר יצרן
רמת הגימור RS משחירה גם את תא הנוסעים/אתר יצרן

רמות הגימור של הרטראוורס מתחילות ב-LS במחיר של 260 אלף שקלים (התייקרות של 10,000 שקלים), ממשיכה ל-LT הנעה קדמית שמגדילה בין השאר את מסך המולטימה, כיוון חשמלי למושב הנהג, חימום מושבים, דלת תא מטען חשמלית ועוד. מחיר גרסה זו יעמוד על 270 אלף שקלים. גרסת ה"קלאסיק" עם הנעה כפולה לרמת גימור זו מוסיפה גם ריפודי עור וכיוון חשמלי למושב הנוסע ומחירה 288 אלף שקלים (התייקרות של 8,000 שקלים). גרסת הנעה כפולה רגילה ל-LT תעלה 303 אלף שקלים (הוזלה של 4,000 שקלים) ומרחיבה בין השאר את רשימת מערכות הבטיחות.

רמת הגימור החדשה שהצטרפה, ה-RS תעלה 315 אלף שקלים והיא בתצורת 7 מושבים (שני מושבי "קפטן" בשורה השנייה). בקצה ההיצע, כבעבר שתי רמות הגימור הגבוהות יותר ה"פרימייר" במחיר 335 אלף שקלים וה-High Country במחיר של 360 אלף שקלים.

שברולט אקווינוקס. אתר יצרן
גם האקווינוקס מקבל מתיחת פנים/אתר יצרן

כמו הטראוורס, גם האקווינוקס מקבל מתיחת פנים שכוללת מעבר לתאורת לד, שגורמת ליחידות התאורה להפוך לצרות יותר ומפוצלות. הגריל שונה וכונסי האוויר הגדולים מעניקים לו מראה ספורטיבי יותר מאשר בעבר.

גם מערכת ההנעה נותרה זהה, מנוע בנזין 1.5 ליטר טורבו עם 170 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית עם שישה יחסי העברה. החידוש בהיבט הזה הוא הוספת מערכת הנעה כפולה לדגם שלא שווקה בעבר. בין ההנעות אין הבדל בביצועים שעומדים על 9 שניות ל-100 ו-182 קמ"ש מירביים. באופן מפתיע גם ביכולות הגרירה אין שינוי - 454 ק"ג לנגרר ללא בלמים ו-680 ק"ג לנגרר עם בלמים.

שברולט אקווינוקס RS. יצרן,
שברולט אקווינוקס, שינוי עיצוב גם מאחור/יצרן

מבחינת רמות הגימור יש שינויים והאקווינוקס נפרד מרמת הכניסה LT ורמת הכניסה תהייה מעתה ה-LT+ שמחירה יעמוד על 173 אלף שקלים או 183 אלף שקלים לגרסת ההנעה הכפולה. ברשימת האבזור הוא משאיר את חישוקי ה-17 אינץ', מסך מולטימדיה 8 אינץ' עם תאימות למכשירי אפל או אנדרואיד, מושב נהג מתכוונן חשמלית, פתיחה חשמלית לתא המטען ועוד. נוספו לו מצלמות היקפיות וחיישני חנייה קדמיים.

מעליה נכנסת רמת הגימור RS, שכמו במקרה של הטראוורס, מעבירה את הדגם טיפול השחרה והקשחת הופעה הכולל גם פגוש קדמי ואחורי ספורטיביים יותר. רמת גימור זו מחליפה את ה-LTZ שהייתה הגבוה ביותר עד כה. היא מוסיפה לרשימת האבזור גג שמש פנורמי, חישוקי 19 אינץ' וריפודי עור.
מחיר גרסה זו יעמוד על 188 אלף שקלים (לעומת 180 אלף שקלים ב-LTZ) וגרסת ההנעה הכפולה שלה תעלה 198 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully