וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו אוסטרל בישראל: בנזין או הייבריד

עודכן לאחרונה: 16.2.2023 / 8:49

עם שם חדש, מנוע היברידי, תא נוסעים איכותי ואפילו ממשק מלא של גוגל, רנו תנסה לפלס דרך לליבו וכיסו של הלקוח הישראלי. כל הפרטים והאתגר הגדול שלה בפנים

רנו אוסטרל. קינן כהן
רנו אוסטרל הנעה היברידית רק בגרסה הבכירה/קינן כהן

אחרי שני דגמים שניסו כל אחד עם שם אחר (קוליאוס וקדג'אר) לחדור לאחת הקטגוריות הפופולריות ביותר בישראל, רנו חוזרת לסיבוב שלישי, הפעם תחת השם אוסטרל. מתחת לשם החדש יש רשימת שינויים שאמורים לאפשר לו הפעם להציג מוצר משכנע יותר מאשר בסיבובים הקודמים.

השכנוע מתחיל בשימוש בפלטפורמת CMF-CD של רנו-ניסאן-מיצובישי, כלומר כמו האאוטלנדר, הקשקאי והאקסטרייל הנוכחיים. עם 4.5 מטרים לאורך הוא מעט יותר גדול מהקדג'אר אותו הוא החליף ובסיס הגלגלים מוסיף 2 ס"מ ל-267 ס"מ. נפח תא המטען נע בין 430 ל-555 ליטרים בהתאם למיקום השורה האחורית שנעה על מסילה. הנפח בגרסת הבנזין עומד על 575 ליטרים.

רנו אוסטרל. קינן כהן
מסך המולטימדיה בזווית כלפי הנהג, מערכת ההפעלה היא של גוגל/קינן כהן

בתא הנוסעים מראה חדש, טכנולוגי עם לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ' ומסך מולטימדיה בגודל 12 אינץ' בעברית עם מערכת הפעלה של גוגל המעניקה גישה לשירותי דרך, ניווט, הפעלה קולית ואפליקציות נוספות. מלבד אלו גם תאימות למכשירי אפל ואנדרואיד. שני שקעי USB מלפנים וזוג נוסף מאחור, שליטה על ההילוכים מההגה, יציאות מיזוג למושב האחורי ובקרת אקלים מפוצלת ברמת הכניסה. רמות הגימור הגבוהות יותר מוסיפות מערכת מולטיסנס עם מצבי נהיגה משתנים, מצלמה היקפית, מראה מתכהה, גימור כרום, שילוב עור במושבים, תאורת אווירה, גג פנורמי, גגון ועוד. ברמת הגימור הגבוהה ביותר יש גם עיסוי וחימום למושב הנהג וההגה.

מבחינת מערכות בטיחות, אלו נבדלות משמעותית בין רמות הגימור השונות. כאשר שתי רמות הכניסה מסתפקות בתיקון סטייה מנתיב, בלימה אוטומטית וניטור נהג. רמת הביניים מוסיפה גם זיהוי רכב ב"שטח מת" עם מניעת מעבר נתיב אקטיבית. אם תרצו גם בקרת שיוט אדפטיבית תצטרכו ללכת על רמת הגימור הגבוהה והיקרה ביותר.

לאוסטרל 5 כוכבי ריסוק במבחן הריסוק האירופי הרלוונטיים גם למפרט הבסיס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רנו אוסטרל. אתר יצרן
המושב האחורי נע על מסילה, מאפשר לתמרן בין מרווח רגליים לתא המטען/אתר יצרן

את האוסטרל ניתן לקבל בשתי תצורות הנעה; בנזין או הייבריד. את מנוע הבנזין אנחנו מכירים מדגמים אחרים של רנו-ניסאן - 1.3 ליטרים שכאן יגיע בגרסת 140 כ"ס לרמות הכניסה ו-158 כ"ס ברמות הגימור הגבוהות יותר, תיבת ההילוכים היא רציפה, והביצועים הם 10 שניות ל-100 קמ"ש בראשון ו-9.7 שניות בגרסה החזקה יותר. המהירות המירבית בשניהם היא 174 קמ"ש.

אם תרצו את גרסת הדגל תצטרכו ללכת על זו ההיברידית, גם פה יחידת כוח שפגשנו בקונצרן - מנוע בנזין 1.2 ליטרים שלושה צילינדרים אלין מחוברים שני מנועים חשמליים שמספקים 200 כ"ס במשותף. מבין שני המנועים החשמליים אחד משמש להנעה והשני כמתנע וכחלק ממערכת שילוב ההילוכים בתיבה המיוחדת של רנו-ניסאן שמשלבת בין תיבה רגילה בת ארבעה הילוכים למנוע הבנזין ואחת עם שני הילוכים למנוע החשמלי. הביצועים הם 8.4 שניות ל-100 קמ"ש ו-175 קמ"ש מירביים.

את מערכת ההיגוי האחורי שלו משאיר האוסטרל בחו"ל, וקוטר הסיבוב שלו עומד על 11.4 מטרים (במקום 10.1 עם המערכת).

רנו אוסטרל. אתר יצרן
בקרת שיוט אדפטיבית? רק בדגם היקר יותר/אתר יצרן

מחירי האוסטרל מתחילים ב-175 אלף שקלים לגרסת הכניסה עם מנוע ה-1.3 ליטרים עם 140 כ"ס. רמת הגימור הגבוהה יותר עם מנוע זה עולה ל-180 אלף שקלים.

רמת הגימור אייקוניק המשודכת למנוע ה-158 כ"ס תעלה 195 אלף שקלים.
רמת הגימור הזו עם המנוע ההיברידי תעלה ל-200 אלף שקלים ועבור רמת הגימור הגבוהה ביותר עם המנוע ההיברידי תשלמו 250 אלף שקלים.

זהו טווח מחירים שאפתני מאוד כאשר הוא מתמודד מול כלים וותיקים ומבוססים יותר בשוק המקומי כמו קיה ספורטאז', יונדאי טוסון, פיג'ו 3008, טויוטה ראב 4 או אפילו אחיו מבית ניסאן קשקאי - כולם חזקים ממנו ולא דורשים פשרות כמו וויתור על בקרת שיוט אדפטיבית בגרסאות הבסיס.
הגרסה ההיברידית כבר נדחקת לטווח המחירים של כלים עם הנעת פלאג אין מתקדמת יותר וגם מול ניסאן אקסטרייל שהושק זה עתה בגרסתו הבכירה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully