וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליקה את החשמל בסאלון: ב.מ.וו i5 בדרך

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 18:32

ב.מ.וו מתכוננת להציג מתחרה משלה בקטגוריית מכוניות הסאלון החשמליות. תוצג לקראת אוקטובר עם הצעה ייחודית - גם בסטיישן

ב.מ.וו i5. אתר יצרן
ב.מ.וו תתבסס על הסדרה 5 ולא תעשה שימוש בפלטפורמה ייעודית/אתר יצרן

מתיחת הפנים של ב.מ.וו סדרה 5 שתוצג באוקטובר תכלול חידוש משמעותי להיצע החשמלי של ב.מ.וו - ה-i5, המתחרה של היצרנית ממינכן למכוניות כמו מרצדס EQE, טסלה מודל S ואודי e tron GT. היא תשתלב בין ה-i4 הקומפקטית ובין מכונית הפאר ה-i7. בדיוק כפי שערוכים דגמי הבנזין של היצרנית בהיררכייה שלה.

מתיחת הפנים של הדגם, הדור השמיני של השושלת שהחלה ב-1972 אמורה, לפחות לפי דברי החברה, להיות דינאמית ונוחה יותר מהדור הנוכחי ובתוך תא הנוסעים תקבל את ממשק המשתמש החדש של ב.מ.וו iDrive. ההבטחה שם היא לממשק מהיר יותר וידידותי יותר למשתמש, כזה שידמה לסידור שאותו מכירים מטלפונים ניידים.

ב.מ.וו סדרה 5 סטיישן. אתר יצרן
גם תצורת הסטיישן של ב.מ.וו תתחשמל/אתר יצרן

החברה לא מסרה פרטים בנוגע למערכות ההנעה של הסדרה 5 החשמלית, אולם אפשר להניח כי אלו יחפפו את מערכות ההנעה שכבר פגשנו במשפחת ה-i של ב.מ.וו, כלומר ה-35, ה-40 וה-M50 בהספקים שנעים באזורי ה-280, 320 ו-540 כ"ס בהתאמה. בהתייחסות לאפשרות של גרסת M אמיתית למכונית, אמר מנכ"ל ב.מ.וו כי: "ה-i4 M50 החשמלית מראה איך ב.מ.וו מערבת ביצועים דינאמיים עם הנעה חשמלית לכדי שלמות וזהו דגם ה-M הנמכר ביותר שלנו ב-2022. גרסה חשמלית מלאה מחטיבת M יכלל גם הוא בהיצע של הסדרה 5 סדאן".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ממשק המשתמש החדש של ב.מ.וו. אתר יצרן
ממשק המשתמש החדש שיוצג עם מתיחת הפנים לדגם/אתר יצרן

גם המראה החיצוני של המכונית נותר מואפל תחת כיסוי, אולם תמונות ריגול שמסתובבות ברשת רומזות על חזית "רגועה" יותר מזו שקיבלה ה-i7.

ה-i5 תציע בנוסף לתצורת הסדאן גם אלטרנטיבה חשמלית לשוק הסטיישנים-סאלון הפופולרי מאוד באירופה (ליתר דיוק, בעיקר באירופה), מהבחינה הזו היא תהייה השחקנית היחידה בקבוצה הזו של חשמליות סאלון עם האפשרות למרכב זה.

בנוסף למתיחת הפנים לסדרה 5 על יחידות ההנעה השונות (דיזל, בנזין, היברידי קל ופלאג אין) תוצג גם ה-M5 המחודשת.

המכונית תוצג כאמור באופן רשמי באוקטובר הקרוב ותתחיל להימכר בראשית 2024, מ"דלק מוטורס", יבואנית ב.מ.וו, נמסר כי המכונית צפויה להגיע לכאן ברבעון הראשון של 2024.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully