וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבריטים מתקרבים אל העם, עם דיפנדר 110 ב-540 אלף שקלים

עודכן לאחרונה: 10.6.2024 / 9:39

טויוטה פותחת את רשימת ההזמנות ללנד קרוזר החדש והמתייקר, ולנד רובר משיקה גרסה מוזלת לאגדת השטח שלה, קרובה אליו מתמיד במחיר

לנד רובר דיפנדר בג'יימס בונד/יצרן

יבואנית לנד רובר, חברת המזרח, הודיעה על הוזלות והרחבת קשת דגמי דיפנדר 110 ו-130. הדור החדש של הדיפנדרים הוצג לפני חמש שנים וזכה למוניטין עולמי, בזכות יכולות מוטוריות מצוינות ורמת פינוק גבוהה בכביש ובשביל. מה שהגביל את היקף המכירות בישראל היו מחירי כניסה גבוהים, ורתיעת עכברי השטח מרמת התיחכום הגבוהה.

בשנה שעברה תקף היצרן הבריטי את הבעיה בעזרת הרחבת אחריות על כל דגמיו, לחמש שנות אחריות מלאה (או 150 אלף ק"מ) - זוהי מטריית אחריות מרשימה ונרחבת מאוד, יותר מאשר אצל כל מתחריו. הרחבת האחריות מסמלת את ביטחון היצרן הבריטי באיכות מוצריו; היא לא תסייע בחילוץ רכב תקול מהשטח אבל התיקון יהיה מכוסה באחריות. זוהי הקלה גדולה לרוכשים פוטנציאליים, שוחרי שטח או ג'יפאים עירוניים.

לנד רובר דיפנדר פוגש ג'יפ רנגלר רוביקון. רמי גלבוע, רמי גלבוע
דיפנדר. נותר אחד מרכבי השטח האמיתיים האחרונים/רמי גלבוע, רמי גלבוע

אתמול הודיעה המזרח על צעד נוסף להנגשת הדיפנדרים בשוק הישראלי, אולי לקראת תחילת שיווק הלנד קרוזר 250 החדש? הקרוזר היוצא נמכר בימים אלה בהנחות מפליגות (שמענו גם על הנחות של 50-60 אלף שקלים) והדור חדש יהיה הרבה יותר יקר, עם מחירים הצפויים להתחיל בסביבות 450 אלף שקלים. המזרח הכריזה אתמול על דיפנדר 110 בעל 5 מושבים בלבד, במחיר 540.3 אלף שקלים, אטרקטיבי ביחס לדגמי 7 המושבים, שמחירם מתחיל בכ-100 אלף שקלים יותר.

במחיר החדש זה תקבלו את רמת הפינוק והעידון של הדיפנדר החדש, כולל מערכת המתלים הפניאומטית. ה-110 המוזל יכלול חבילת שטח וצמיגי AT בגודל 255/65R19, וימשיך להציע שילוב משובח של יכולות כביש ושטח. בגרסת הבסיס מצויד הדיפנדר בטורבו דיזל 6-בוכנות, בהספק 200 כ"ס. בלי להציע ביצועים ספורטיביים זהו מנוע חזק ומעודן ביותר, המציע נסיעה מעודנת ושקטה ביותר. אחריות 5-השנים תאפשר ללקוחות חדשים לזכות בשקט נפשי ואפילו להעביר בעלות לפני תום האחריות, נחמד מאוד. הדיפנדר החדש זוכה לביקוש ער בשוק המשומשות בישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
לנד רובר דיסקברי ספורט. לנד רובר,
דיסקברי ספורט המחודש/לנד רובר

ויש גם את ה'ביוקר'

למי שעוד יש מצב רוח לקנות את הטוב יותר, מציעה 'המזרח' את רמת הגימור החדשה SE X-Dynamic הכוללת 7 מושבים, איבזור עשיר ומנועי דיזל-6-בוכנות 250 כ"ס. דיפנדר 110 יעלה בגרסה זו 729 אלף שקלים, ה-130 המוארך מציע 8 מקומות ישיבה במחיר 766 אלף שקלים.

בהזדמנות זו מוצגת גם מתיחת פנים לדיסקברי ספורט, עם שיפורים בעיצוב ותחכום תא הנוסעים. ה'ספורט' לא ייקח אתכם למעמקי המדבר אבל יש בו 7 מושבים ו-200 כוח סוס, ורמת גימור משודרגת. נוחות הנסיעה והעידון ברמה גבוהה מאוד וכך גם המחיר, שטיפס ל-472.7 אלף שקלים. גם האיווק זכה למתיחת פנים משמעותית, במחיר 389.1 אלף שקלים.

הדיפנדר החדש נגס במכירות דיסקברי-5 אבל יש עדיין לקוחות המעוניינים בדיסקו המציע בכל זאת, עידון כביש טוב יותר מזה של הדיפנדר. ברמת גימור Dynamic SE מוצע הדיסקברי-5 עם מנוע דיזל 3.0 ל' 250 כ"ס, מתלים פניאומטיים ואיבזור עשיר, במחיר 711 אלף שקל. כדי לקדם את שפע הדגמים המחודשים תערוך 'המזרח' שבוע מכירות בכל אולמות התצוגה, בתאריכים 16-21.6; היריד הבריטי יכלול מחירים מיוחדים, תנאי מימון ועסקאות טרייד אין.

  • עוד באותו נושא:
  • לנד רובר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully