וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורשה מפרסמת מודעת דרושים להאקר, והמשרה בתל אביב

עודכן לאחרונה: 3.9.2024 / 23:59

זרוע הדיגיטל של יצרנית מכוניות הספורט הגרמנית מחפשת ראש צוות "אדום", שיוביל פריצות למחשבי החברה, פסי הייצור והמכוניות עצמן, כדי לזהות ולסגור בזמן פרצות סייבר

פורשה 911 היברידיית/פורשה

זו לא מודעת הדרושים הקלאסית של יצרנית רכב: היא לא מחפשת מהנדסים, אפילו לא דורשת תואר אקדמי. היא כן נוגעת לאחת מיצרניות הרכב הנחשקות בעולם, והמשרה כאן בתל אביב.

פורשה דיגיטל, זרוע המחשוב של יצרנית מכוניות הספורט משטוטגארט, אחראית בין השאר על קשריה של החברה עם סטארט אפים, אסטרגיות דיגיטליות ושיפור חוויית הלקוח. בנוסף היא עוסקת בתחום שתופס חשיבות גדלה והולכת גם בתחום הרכב: אבטחת סייבר. המרכז הישראלי עטסק בסייבר ובהשקעות בחברות ישראליותץ

המרכז מנוהל בידי הדר פודה שמובילה את פעילות ההשקעות שמתבצעת דרך קרן ההשקעות של פורשה. פעילות הסייבר המקומית שהוקמה ומנוהל בידי שייע פידמן, ממוקמת בשרונה מרקט בתל אביב.

כעת מחפשים שם ראש צוות "אדום", כלומר האקר בכיר שיוביל צוות של חוקרי סייבר, ויחפש פרצות במחשבי החברה. לא רק במחשבי המטה ומפעלי הייצור, אלא גם במכוניות עצמן, ב-911, בבוקסטר, במקאן, בקאיין, בטייקן ובפנמרה, במטרה לזהותן בשלב מוקדם ולסגור אותן לפני שינוצלו לרעה.

פורשה מקאן חשמלי. פורשה,
מקאן החשמלי החדש. רכב מקושר חייב הגנת סייבר חזקה/פורשה

יצרני הרכב חוששים מהאפשרות שהאקרים יצליחו להשתלט מרחוק על מכוניות, או לגנוב מהם פרטים של בעלי הרכב, מספרי כרטיסי אשראי, לעקוב אחריהם, ועוד.

פורשה דורשת מהמועמדים לתפקיד לפחות חמש שנות ניסיון בהובלת צוות אדום ומומחיות בטכניקות פריצה. נדרשת שליטה בעברית ובאנגלית, כאשר כישורי שפה בגרמנית מהווים יתרון.

"מדובר בתפקיד מפתח באחד הצוותים הקריטיים ביותר בפורשה, עם אחריות רחבה ופוטנציאל עצום להשפעה", מתארים בפורשה את המשרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

צוות הסייבר הישראלי עם אחת ממכוניות המירוץ של החברה

אל תצפו לאיזו קאיימן בליסינג כבר מהיום הראשון, אבל המשכורת שתקבלו כנראה תאפשר לכם לרכוש אחת די מהר. עד אז תוכלו לגנוב סיבובים בביקורים במטה ובמפעל הראשי של פורשה בשטוטגארט, קפיצה קטנה לאוטובאן כדי לראות 300 על הספידומטר, וזאת אחת העבודות היחידות בעולם שבה אם תתלו פוסטר של 917 במשרד, אף אחד לא יסתכל עליכם באופן מוזר.

מרכז הסייבר של פורשה בישראל הוקם לפני שנתיים ומעסיק ארבעה צוותים, המתבססים על טאלנטים מקומיים. היעד שסימנה לעצמה פורשה הוא להיות עד 2030 חברת הרכב המאובטחת ביותר בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully