וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית השנה 2011 של גולשי וואלה! רכב: סופרמיני

ירון אדרי

14.11.2011 / 11:57

הסקר השני במשאל מכונית השנה של גולשי וואלה! רכב ממשיך. מהי היא מכונית הסופרמיני הנבחרת שלכם לשנת 2011?

עד לפני שנתיים לערך, קטגורית הסופרמיני הייתה האופציה המשתלמת ביותר לרכישה למי שמחפש מכונית קטנה. אלא שרפורמת המיסוי הירוק נתנה יתרון משמעותי מבחינת תמחור למכוניות המיני בהן בחרתם בסקר הקודם, מה שפגע קצת במכירות של קטגורית הביניים. אלא שמבט חטוף על המכוניות שבחנו במהלך השנה, 11 במספר, מלמד שהמאבק על הבכורה בסגמנט קשה מתמיד.

לצד לא מעט מתיחות פנים, השנה הושקו מספר מכוניות סופרמיני חשובות. שתיים מהן מגיעות מדרום קוריאה - יונדאי i25 ושברולט סוניק, שמאז הגעתן עושות חיים קשים מאוד למאזדה 2. גם סוזוקי סוויפט התחדשה השנה ובשבועות הקרובים נבחן שתי מתמודדות נוספות על הבכורה בסגמנט - הדורות החדשים של קיה ריו וטויוטה יאריס. מצטרפת אסייתית נוספת היא הונדה ג'אז שגם התחדשה השנה וגם הביאה למחוזותינו עוד אופציה היברידית.

ממערב, סקודה פאביה ורנו קליאו לא הביאו חידוש משמעותי בחבילה, אך הן התייצבו למבחן משווה בעקבות מהפכה אחרת לה הן אחראיות. השתיים הוצעו בגרסאות בסיסיות עם מחיר של עד 70 אלף שקלים שהפך אותן לקניה משתלמת מול סגמנט מכוניות המיני. סיאט איביזה עם מנוע ה-TSI העניקה לסגמנט את האופציה השימושית בדמות מרכב סטיישן, ואותה בדקנו במסגרת מבחן ארוך טווח שארך ארבעה חודשים. שתי אירופיות נוספות הן סיטרואן DS3 ולנצ'יה אפסילון שהביאו כל אחת בדרכה את היוקרה לסגמנט.

נזכיר שוב כי משאל מכונית השנה 2011 של גולשי וואלה! רכב כולל אך ורק מכוניות שנבחנו על ידנו בשנה האחרונה. הצבעתכם תקבע מי תהיה המנצחת בכל אחת מהקטגוריות, זו שתעלה לשלב הגמר שיתקיים לקראת סופה של השנה האזרחית.

מי מכל המוזכרות לעיל היא מכונית הסופרמיני הטובה ביותר בישראל? ההחלטה כולה שלכם.


הצביעו מי מכונית המיני של ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully