וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה ראב4 PHEV: שרירים וחשמל

עודכן לאחרונה: 8.4.2021 / 21:55

הגרסה הבכירה ביותר של טויוטה ראב4, רב המכר של היצרנית תציע שילוב של טווח חשמלי מוצהר של 75 ק"מ עם תאוצה של מכונית ספורט. המחיר: 255 אלף שקלים

טויוטה ראב4 פלאג אין בישראל. אתר יצרן
הדגם הלא ספורטיבי המהיר ביותר של טויוטה/אתר יצרן

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל מתחילה בשיווק ספינת הדגל שלה - גרסת הפלאג אין של הראב4. הבסיס הוא אמנם הראב4 המוכר (והמוערך מאוד), אבל משם ואילך הגרסה הזו לוקחת את הסיפור של מערכת הפלאג אין והייבריד של טויוטה לכיוון אחר לגמרי.

הוא מצטרף לשוק הולך ומתעבה של ג'יפונים בינוניים ממותגים נוספים עם הנעת פלאג אין, הכוללים כרגע בין השאר כלים כמו פיג'ו 3008 (שבגרסתו החזקה הוא היחיד המשתווה לראב4 בביצועים, בהספק ובמחיר), אופל גרנדלנד ו-MG EHS (כולם תחת היבואנית לובינסקי), ג'יפ קומפאס PHEV - אבל עם כמה מאפיינים שייחודיים מאוד לו.

טויוטה ראב4 פלאג אין בישראל. אתר יצרן
רשימה ארוכה של אבזור נוחות ובטיחות/אתר יצרן

הטריק שמביא איתו הראב4 למשחק טמון בעיקר ביחידת ההנעה שלו. שילוב של מנוע 2.5 ליטרים בנזין עם יחידת הנעה חשמלית שמייצרים ביחד 306 כ"ס. יחד עם הנעה כפולה קבועה ועם תיבת הילוכים רציפה, הוא מאיץ ל-100 קמ"ש ב-6 שניות קצרצרות ועד מהירות מירבית של 180 קמ"ש.

המערכת החשמלית נסמכת על סוללת 18.1 קוט"ש, שלפחות על פי הצהרת טויוטה תניע את הראב4 PHEV לטווח חשמלי של 75 ק"מ. אפשרויות הטעינה נעות בין שקע תעשייתי של 16 אמפר ומעלה, עמדת טעינה ביתית ועד עמדות טעינה ציבורית שרק לגביהן מפרטת היצרנית את זמן הטעינה שעומד על שעתיים וחצי.

עוד בוואלה!

מבחן דרך: טויטה היילנדר

לכתבה המלאה
טויוטה ראב4 פלאג אין בישראל. אתר יצרן
75 ק"מ של טווח חשמלי מוצהר/אתר יצרן

הסוללה הלא גדולה שלו והמיקום הנמוך שלה, אמורים לסייע בשמירת מרכז כובד נמוך, אבל גם מאפשרים לו להציג תא מטען בנפח 490 ליטרים (580 ליטרים בגרסת ההיבריד). הוא גם כבד ממנו עם 1,930 ק"ג לעומת 1,645 ק"ג בהייבריד כפול ההנעה.

רשימת האבזור של הראב4 PHEV ארוכה, ארוכה מאוד. היא מתחילה בבידול חיצוני בדמות גריל ומסגרות פנסים כהים, חישוקי 19 אינץ' באפור או שחור ועוד. בתא הנוסעים מושבים דמויי עור בדוגמת מעויינים, מסך מגע 9 אינץ' עם תאימות למכשירי אפל ואנדרואיד, חימום למושבים הקדמיים והאחוריים, שקע 220 וולט בתא המטען, דלת תא מטען חשמלית, תצוגה עילית, שלל שקעי טעינה והרשימה ממשיכה.

מערכות הבטיחות המתקדמות, גם הן בהיקף המלא. זיהוי דו גלגלי והולכי רגל ביום ובלילה, בקרת שיוט אדפטיבית עם אפשרות לסנכרון עם קורא תמרורי מהירות, תיקון סטייה מנתיב, התרעה על רכב ב"שטח מת", התרעת תנועה חוצה והתרעה למניעת שכחת ילדים.

מחיר הראב4 פלאג אין יעמוד על 255 אלף שקלים ובתקופת ההשקה יכלול גם עמדת טעינה ביתית והתקנה בסיסית במחיר הרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully