וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נסיס GV70 בישראל: האקשן מתחיל

עודכן לאחרונה: 9.6.2021 / 8:54

כלמוביל, יבואנית ג'נסיס לישראל מתחילה בשיווק ה-GV70 הדגם שאמור להוות את עיקר המכירות שלה. הקלפים שלו: הרבה אבזור, בפחות כסף מהמתחרים

אחרי שחדרה לפה לפני כשלושה חודשים עם שני דגמים גדולים, ה-G80 הסאלונית וה-GV80 המבוסס עליה, משלימה ג'נסיס את השלב הראשון של החדירה שלה לישראל, הפעם עם תנועת מלקחיים מלמטה. לפני זמן קצר סיפרנו לכם על הגעת מכונית הספורט סדאן שלה ה-G70 (שמתחרה בשכונה של ב.מ.וו סדרה 3, אלפא ג'וליה, וולוו S60 ומרצדס C קלאס) ועכשיו מגיע תורו של הקרוסאובר המבוסס עליה, ה-GV70.

ג'נסיס GV70. אתר יצרן
ממדים חיצוניים נדיבים ביחס לקטגוריה/אתר יצרן

הפעם עם ה-GV70 היא נכנסת ישירות לתוך אחת מהקטגוריות הלוהטות ביותר של שוק מכוניות הפאר והיוקרה - הקרוסאוברים/ג'יפונים הבינוניים - קבוצה ממנה יש לכל יצרנית בעלת שאיפות נציג כזה או אחר. מרצדס GLC, אודי Q5, וולוו XC60 וב.מ.וו X3 הם רק רשימה חלקית מאוד.

העיצוב החיצוני ממשיך בסימני ההיכר של היצרנית מהם קשה להתעלם: גריל ענקי ומרושת בחזית ויחידות תאורה צרות בצדדיו. המימדים שלו נדיבים עם 472 ס"מ מקצה לקצה, רוחב של 191 ס"מ, גובה של 163 ס"מ, בסיס גלגלים של 288 ס"מ ותא מטען של 542 ליטרים. ברוב הסעיפים הוא הגדול או מהגדולים בקבוצה שלו.

ג'נסיס GV70. אתר יצרן
הגה שונה וגימור נאפה וזמש בתא הנוסעים של רמת הגימור "ספורט"/אתר יצרן

בתא הנוסעים שולט מוטיב אליפטי בעיצוב וה-GV70 מקבל גם את הגרסאות האחרונות של מערכות השליטה כמו החוגה-ג'וייסטיק-משטח מגע בקונסולה שבין המושבים ועוד. מערכת המולטימדיה מוצגת על מסך 14.5 אינץ' גדול ולוח המחוונים בגודל 12.3 אינץ' - גם פה, גדלים חריגים ביחס למתחרים.

ה-GV70 מגיע בשלב זה בשתי רמות גימור "לקשרי" ו"ספורט", לכל אחת מהן בידול ומאפיינים העונים בדיוק לאיך שקוראים להן - החל בהופעה החיצונית, תא הנוסעים ועוד. כך או כך הן מציעות רשימת אבזור ארוכה, אבל ממש ארוכה. חישוקי 19 אינץ' (או 21 אינץ' ברמת הגימור ספורט), עור מלא, עיסוי למושב הנהג, חימום ואבזור למושבים, בקרת אקלים עם 3 איזורי מיזוג ואנחנו רק מתחממים, עוד לא דיברנו על שמשות בשלוש שכבות לבידוד רעשים, תושבות מנוע חצי אקטיביות והרשימה עוד ארוכה והופכת את גרסאות הכניסה של המתחרים המבוססים יותר לכאלו שאין לתאר אלא כמביכות.

ג'נסיס GV70. אתר יצרן
לגרסת הספורט אגזוזים שונים מאשר אלו בלקשרי/אתר יצרן

רמת גימור נוספת "אלגנט" תצטרף בהמשך ותהייה גרסת הכניסה. אולם גם היא מאובזרת מאוד ביחס לגרסאות הכניסה של מותגי היוקרה הוותיקים. בין השאר תכלול רשימת האבזור שלה חישוקי 19 אינץ', תאורת אווירה, מושבים חשמליים ומחוממים לנהג ולנוסע, חלון פנורמי, בקרת אקלים מפוצלת, תא מטען חשמלי. אך מוותרת על מערכת השמע של Lexicon, השמשות הכפולות לבידוד אקוסטי, האוורור והעיסוי למושבים הקדמיים ועוד.

רשימת מערכות הבטיחות כוללת בין השאר בלימה אוטומטית, תיקון סטייה מנתיב, סיוע בהיגוי לחמיקה ממכשול, התרעת רכב ב"שטח מת" (כולל תצוגת ווידאו בלוח המחוונים), התרעת תנועה חוצה, מערכת התרעה נגד שכחת ילדים במכונית המבוססת רדאר (בניגוד למערכות המבוססות חיישנים ופחות רגישות), 8 כריות אוויר כאשר השמינית נמצאת בין הנהג והנוסע ועוד.

עוד בוואלה!

מבחן ראשון: ג'נסיס G80, הקוריאנית לבשה גוצ'י

לכתבה המלאה
ג'נסיס GV70. אתר יצרן
תא הנוסעים בגרסת הלקשרי, הגה ומספר מאפייני עיצוב שונים/אתר יצרן

ל-GV70 מנוע 2.5 ליטר טורבו, ארבעה צילינדרים שמייצר 304 כ"ס ו-43 קג"מ. הנעה כפולה ותיבת הילוכים פלנטרית עם 8 יחסי העברה מזניקים אותה ל-100 קמ"ש ב-6.1 שניות ועד מהירות מירבית של 240 קמ"ש.

בהיבט של מערכות ההנעה והנהיגה יש הבדלים קטנים בין שתי הגרסאות בהן הוא משווק כרגע כאשר ה"ספורט" מקבלת בולמים אדפטיביים, מצב "ספורט +" בבורר מצבי הנהיגה (שמבטל חלקית את בקרת המשיכה ועוד).

ג'נסיס GV70. אתר יצרן
קלף המחיר וקלף השירות/אתר יצרן

כמו בשאר דגמי המותג, גם פה הלקוחות מקבלים את חבילת השירות של ג'נסיס שכוללת מנהל שירות אישי ללקוח הזמין 24/7, איסוף, העמדת רכב חלופי והחזרת המכונית מטיפול, 3 שנים של טיפולים תקופתיים ללא עלות ועוד.

מחירי ה-GV70 מתחילים ב-339 אלף שקלים לרמת הגימור אלגנט, רמת הגימור לקשרי עולה 379 אלף שקלים ורמת הגימור ספורט תעלה 399 אלף שקלים. זהו תג מחיר שמתחיל נמוך ב-20-30 אלף שקלים ממחירי גרסאות הכניסה של המתחרים המגיעים ברמת גימור נמוכה יותר משמעותית. כל זה קורה באחת הקטגוריות הסוערות ובעלות הביקוש המאמיר בשוק הרכב בכלל וקטגוריית היוקרה, משעמם לא יהיה פה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully