וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בישראל: רנו קפצ'ור היברידי

עודכן לאחרונה: 10.1.2023 / 20:37

יבואנית רנו מרחיבה את היצע הגרסאות של הקפצ'ור ומוסיפה רכב מחושמל שני להיצע שלה. הפעם זו גרסה היברידית. המחיר: החל מ-160 אלף שקלים

רנו קפצ'ור היברידי. אתר יצרן
מרחיב את ההיצע המחושמל ברנו/אתר יצרן

אחרי שנים ללא הנעה חלופית באולם התצוגה שלה, רנו ממשיכה להרחיב את הנציגות ההיברידית באולם התצוגה שלה. אחרי הארקנה שהגיע לפה בשנה שעברה, ולפני הגעת האוסטרל החדש, היא מוסיפה גרסה היברידית לקפצ'ור - הנציג שלה בשדה הקרוסאוברים הקטנים דוגמת פיג'ו 2008, סקודה קאמיק ואחרים.
הקפצ'ור E-Tech הייבריד יעשה שימוש במערכת ההנעה שכבר פגשנו בארקנה. שילוב של מנוע 1.6 ליטרים ויחידה חשמלית שמורכבת משני מנועים וניזונה מסוללת 1.2 קוט"ש. ההנעה היא קדמית דרך שתי תיבות הילוכים, האחת חשמלית והשנייה אוטומטית עם שילוב חשמלי של ארבעה הילוכים שתשמש את מנוע הבנזין.

ההספק המשולב יעמוד על 143 כ"ס והביצועים הם 10.6 שניות ל-100 קמ"ש ו-170 קמ"ש מירביים. צריכת הדלק המוצהרת דומה לזו שמציגים קרוסאוברים היברידיים בסביבתו -21.3 ק"מ לליטר. לצורך ההשוואה, טויוטה CHR שכבר עומד בפני החלפה מציג נתון של 20.4 ק"מ לליטר וכן יונדאי קונה ההיברידי עומד על 25.4 ק"מ לליטר, המתחרה מבית ניסאן ג'וק ההיברידי מציע 19.6 ק"מ לליטר.

רנו קפצ'ור היברידי. אתר יצרן
שלוש רמות גימור במחירים של בין 160 ל-177 אלף שקלים/אתר יצרן

עוד על רנו בוואלה!רכב:
- נהיגה ראשונה: רנו אוסטרל - תוכנית ההשתלטות של רנו
- מבחן ראשון: רנו ארקנה
- מבחן ראשון: רנו קוליאוס בנזין

הקפצ'ור הייבריד ישווק בשלוש רמות גימור; intense שתהייה רמת הכניסה ומעליה Executive ו-Edition One שתהייה הגבוהה ביותר.

כסטנדרט ברמת הכניסה הוא מקבל בלם יד חשמלי, מערכת מולטימדיה בגודל 7 אינץ' עם אנדרואיד ואפל, בקרת אקלים, מפתח חכם, חימום להגה, יציאות מיזוג למושב האחורי שקע 12V גם ליושבים מאחור ועוד. רמת הגימור מעליה מוסיפה מצב autohold לבלם היד החשמלי, שני שקעי טעינה למושב האחורי, קונסולה צפה עם בורר הילוכים אלקטרוני, בורר מצבי נהיגה, ריפוד משולב בד-עור סינטטי, כיוון גובה למושב הנוסע ועוד. ברמת הגימור הגבוהה יותר עולה מידת החישוק מ-17 ל-18 אינץ' ומתווסף גג פנורמי נפתח.
מערכות הבטיחות כוללות בלימה אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב, התרעת רכב ב"שטח מת" ובשתי רמות הגימור הגבוהות יותר נוספו גם תאורה אוטומטית וזיהוי שלטי מהירות. לקפצ'ור 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
רנו קפצ'ור היברידי. אתר יצרן
21.3 ק"מ לליטר לפי הצהרת היצרנית/אתר יצרן

עם פער של 30 אלף שקלים ביחס לרמת הגימור הבסיסית של גרסת הבנזין, מחירי הקפצ'ור ההיברידי מתחילים ב-160 אלף שקלים לרמת הגימור intense, רמת הגימור Executive תעלה 170 אלף שקלים ורמת הגימור Edition One תעלה 177 אלף שקלים.

מבחינת המתחרים, הוא זהה במחירו לטויוטה CHR, יקר ב5,000 שקלים מרנו ארקנה ההיברידי, ב-10,000 שקלים ממחירו של יונדאי קונה הייבריד ויקר ב-12,000 שקלים מניסאן ג'וק הייבריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully