וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית השנה 2011 של גולשי וואלה! רכב: משפחתיות פרימיום

ירון אדרי

5.12.2011 / 11:34

השלב השמיני במשאל מכונית השנה של גולשי וואלה! רכב. הפעם אתם קובעים מי המשפחתית פרימיום הנבחרת שלכם לשנת 2011

שוק מכוניות הפרימיום עבר מספר שינויים בשנתיים האחרונות. מצד אחד, יצרניות היוקרה החלו להציע מכוניות קטנות יותר מאובזרות בכל טוב (ע"ע אודי A1), ומצד שני יצרניות מיינסטרים עשו קפיצה אל תוך סגמנטים הנשלטים בעיקר על ידי הגרמנים (ע"ע סיטרואן DS3). ועבור שוק זה, הסגמנט החשוב ביותר הוא המשפחתיות וזה מה שקיבלנו השנה.

ממש בשבוע האחרון נהגנו על ב.מ.וו סדרה 3 החדשה במסגרת השקתה. המכונית שלרוב קובעת את הרף בסגמנט התחדשה בכל סעיף, כדי להמשיך ולעמוד בראש המחנה ובעיקר מול מתחרות מבית. אודי לא חידשה הרבה השנה ועל כן כלל לא הגיע אלינו למבחן כזה או אחר, אבל מרצדס C קלאס כן. גם אותה פגשנו במסגרת השקתה לרגל מתיחת פנים שכללה שינויי עיצוב מבחוץ ומבפנים ובעיקר סדרת מנועים חסכוניים ונקיים מבעבר.

שבוע לפני שהסתיימה שנת 2010, בחנו את וולוו S60 החדשה על כבישי ישראל. ארבעה חודשים לאחר מכן הגיעה אלינו גם גרסת הסטיישן V60 שהוסיפה לחבילה המשתלמת שימושיות גדולה. האם היא טובה מספיק כדי שתצביעו עבורה במקום שתי הגרמניות לעיל? ואולי בכלל סיטרואן DS5 בה נהגנו לפני כחודש ראויה יותר גם בשל התעוזה הצרפתית וגם בשל המוצר המוגמר שבעיקר חריג מכל מה שאנחנו מכירים?

נזכיר שוב כי משאל מכונית השנה 2011 של גולשי וואלה! רכב כולל אך ורק מכוניות שנבחנו על ידנו בשנה האחרונה, בין אם בישראל או בהשקתן העולמית בחו"ל. הצבעתכם תקבע מי תהיה המנצחת בכל אחת מהקטגוריות, זו שתעלה לשלב הגמר שיתקיים לקראת סופה של השנה האזרחית. אז מי מהמוזכרות לעיל היא המשפחתית פרימיום הטובה ביותר בישראל? ההחלטה כולה שלכם.


הצביעו למכונית הסלון הנבחרת שלכם

הצביעו לרכב הפנאי הנבחר של ישראל

הצביעו לספורטיבית הנבחרת של ישראל

הצביעו למשפחתית הגדולה הנבחרת שלכם

הצביעו לקומפקטית-משפחתית הנבחרת שלכם

הצביעו לסופרמיני הנבחרת שלכם

הצביעו למיני הנבחרת שלכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully