וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית השנה של גולשי וואלה! רכב: ספורט

24.11.2011 / 14:25

בשלב החמישי למשאל מכונית השנה של גולשי וואלה! רכב, אתם קובעים מי תהיה המכונית הספורטיבית הנבחרת לשנת 2011. הצביעו והשפיעו

הן לרוב תהיינה פחות שימושיות מכל מכונית מקבילה במחיר והן גם עלולות לצרוך יותר דלק, אבל אלו הן בדיוק המכוניות שמכניסות לחיים קצת צבע וריגושים ולולי הן, הנוף המוטורי בישראל היה דלוח ומשעמם. במהלך שנת 2011 עברו במערכת וואלה! רכב 12 מכוניות מסוג זה שראויות להיקרות ספורטיביות. את רובן אהבנו, בחלקן התאהבנו, אך הבחירה כעת, כמו בכל שלב במשאלי מכונית השנה היא שלכם ושלכם בלבד.

את הרשימה (לפי סדר ה-א', ב') פותחת אבארת' פונטו איוו שהגיע השנה לישראל. מכונה קטנה שנעשה למלהיבה במיוחד אחרי הטיפול של סדנת אבארת'. שניה היא אופל אינסיגניה OPC שמרעננת את היצע הספורט בקטגוריה הגדולה יותר. לזו מנוע בנזין כפול מגדשים שיודע להוסיף ביצועים לשימושיות. שלישית היא אלפא רומיאו ג'ולייטה תלתן ירוק (כן, השם שלה באמת ארוך מאוד). האיטלקייה הזו לא רק נראית מעולה, אלא גם יודע לבצע על הכביש. ב.מ.וו M3 אינה חדשה כמובן. להיפך, היא תצא בקרוב לגמלאות אחרי שתוחלף בקרוב, אבל גם חודשים ארוכים אחרי, אנחנו לא יכולים לשכוח את יום המסלול שעברנו עמה בגרמניה ולכן היא כאן.

יונדאי וולוסטר היא לא רק הקוריאנית היחידה כאן, אלא האסיאתית הספורטיבית הבודדה שהגיעה אלינו בשנת 2011. הגיעה, הפתיעה וכבר כבשה כאן לא מעט לבבות, לא רק בזכות הופעה, אלא גם בעזרת מבנה ה-4 דלתות הלא סימטרי שלה (קופה בצד אחד, 2 דלתות בצד אחר). עוד מכונית בודדה במשאל הספורטיביות היא מרצדס SLK החדשה. הרודסטר הגרמנית הגיעה אלינו אחרי חידוש מקיף ששיפר מאוד את יכולותיה ואת הופעתה.

פולקסווגן שירוקו היא אהבה ישנה שלנו והשנה היא חזרה אלינו לטובת עימות ישיר מול רנו מגאן קופה שנבחנה על ידנו במבחן ארוך טווח. הגרמנייה עדיין מוכיחה שעם מנוע מתקדם ותיבת הילוכים מהפכנית, קשה להתווכח. המתמודדת הבאה מגיעה מצרפת וזו אחת המכוניות המעוצבות בישראל, פיג'ו RCZ. אבל היא לא רק פנים יפות, אלא גם יודעת להיות מאוד כיפית לנהיגה. קדילאק CTS קופה היא צעצוע של גדולים. יש לה מראה של מפציץ חמקן ומנוע בשרני ו... מה צריך יותר מזה?

רנו ערכה אצלנו השנה ביקור כפול עם רנו מגאן RS וקליאו RS ולכן צריך לומר מילה טובה ליבואנית על ההשקעה בפלח הספורטיבי. את הרשימה של המכוניות הספורטיביות של השנה סוגרת המפלצת האמריקנית בגרסתה האירופית, שברולט קאמארו החדשה. זו אמנם עדיין לא מגיעה לישראל באופן סדרתי, אבל המבחן שערכנו לה בהשקתה בשוויץ, מזכה אותה בכרטיס כניסה לסקר השנתי.

נזכיר שוב כי משאל מכונית השנה 2011 של גולשי וואלה! רכב כולל אך ורק מכוניות שנבחנו על ידנו בשנה האחרונה, בין אם בישראל או בהשקתן העולמית בחו"ל. הצבעתכם תקבע מי תהיה המנצחת בכל אחת מהקטגוריות, זו שתעלה לשלב הגמר שיתקיים לקראת סופה של השנה האזרחית.

מי מכל המוזכרות לעיל היא המכונית הספורטיבית הנבחרת? ההחלטה כולה שלכם.

הצביעו למשפחתית הגדולה הנבחרת שלכם

הצביעו לקומפקטית-משפחתית הנבחרת שלכם

הצביעו לסופרמיני הנבחרת שלכם

הצביעו למיני הנבחרת שלכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully