וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי מרעננת את ההיצע בישראל

17.11.2019 / 20:21

צ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי לישראל חשפה היום את היצע הדגמים המעודכן ל-2020. התפריט כולל את ה-Q7 המחודש, A4 מתוחת הפנים וגם גרסת פלאג אין הייבריד ל-A7 ספורטבק

אודי Q7 מתיחת פנים/אודי

יבואנית אודי לישראל הודיעה על תחילת השיווק של שלוש גרסאות חדשות לדגמיה, שניים מהם ה-Q7 וה-A4 הם גרסאות מתוחות פנים של הדגמים הקיימים, ואילו ה-A7 ספורטבק מקבלת גרסת פלאג אין הייבריד שרירית. למרות שהיא רק שליש מהחידושים עליהם בישרה היבואנית, אלו דווקא גרסאות הפלאג אין וכלל משפחת ה-e-tron שכדאי מאוד לשים אליהן לב בשנים הבאות באודי.

במהלך 2020 יצטרפו להיצע החשמלי למחצה גם גרסאות היברידיות נטענות שקע ל-Q5, ל-A8 וגם אודי e-tron ספורטבק. בגזרת הדגמים הרגילים אנחנו נראה פה דור חדש ל-Q2 ול-A3. גם מחטיבת הספורט של אודי עתידים להגיע דגמי ה-RS הקיצוניים.

אודי Q מתיחת פנים: נהיגה ראשונה. יצרן, אתר יצרן
גריל, פנסים, ומסכים גדולים יותר בתא הנוסעים ב-Q7 המחודש/אתר יצרן, יצרן

אודי Q7 עבר מתיחת פנים לאחרונה הכוללת בעיקר טיפול ביחידות התאורה מלפנים ומאחור, גריל בולט יותר מבעבר ואת מערך השליטה מפוצל המסכים של אודי.

מתחת לעיצוב החיצוני, מקבל ה-SUV בעל שבעת המושבים (זו התצורה היחידה בה הוא ישווק בישראל), מערכת היברידית קלה העושה שימוש בסוללות 48 וולט המאפשרת דימום המנוע לפרקי זמן ארוכים, סיוע בהאצות ודימום מוקדם של המנוע לקראת עצירה.

עוד בוואלה!

נהיגה ראשונה: אודי Q7 (מתיחת פנים)

לכתבה המלאה
דגמי 2020 של אודי. יצרן, אתר יצרן
לוח מחוונים דיגיטלי, מסך מולטימדיה ותחתיו מסך לשליטה בבקרת האקלים/אתר יצרן, יצרן

שני מנועים ישמשו את ה-Q7, שניהם עושים שימוש באותה מערכת חשמלית, שניהם בנפח 3.0 ליטרים ובתצורת V6. האחד בנזין, עם 340 כ"ס ו-51 קג"מ והשני דיזל עם 286 כ"ס ו-61.1 קג"מ.

ה-Q7 ישווק ברמת גימור אחת "לימיטד", וזו כוללת בקרת אקלים מפוצלת ל-4 איזורים, מושבי עור מתכווננים חשמלית ומאווררים, פתיחה חשמלית לתא המטען, תאורת המטריקס לד של אודי, גג שמש פנורמי, מתלי אוויר וכמובן סט מערכות הבטיחות המתקדמות, כולל בלימה אוטומטית בתנועה חוצה בכניסה לצומת.

מחיר ה-Q7 יהיה זהה לשתי הגרסאות, זול בכ-30 אלף שקלים מאשר בעבר, ויעמוד על 590 אלף שקלים.

אודי A4 המחודשת: נהיגה ראשונה. יצרן, אתר יצרן
אודי A4 המחודשת, נגיעות עדינות בעיצוב החיצוני/אתר יצרן, יצרן

אודי A4 המתחרה במרצדס C קלאס, וולוו S60 וב.מ.וו סדרה 3 התרעננה לפני כחצי שנה, אל מול תחרות צפופה וקשה מאי פעם. החידושים החיצוניים עדינים מאוד, כמעט בלתי מורגשים. אבל בתא הנוסעים תמצאו מסך מולטימדיה גדול יותר מבעבר ושליטה במערכות באמצעות מגע, המחליף את גלגלת ה-MMI.

באודי A4 החדשה מנוע 2.0 ליטרים, אך בשלוש רמות הספק, 150 כ"ס ו-27.5 קג"מ בגרסת הבסיס, 190 כ"ס ו-32.6 קג"מ בגרסת הביניים ו-245 כ"ס ו-37.7 קג"מ בגרסה החזקה. לכולן תיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמד, לשתיים הראשונות הנעה קדמית והחזקה ביותר עם הנעה כפולה קבועה.

אודי A4 המחודשת: נהיגה ראשונה. יצרן, אתר יצרן
המסך גדל והוא מופעל מגע במקום מערכת ה-MMI/אתר יצרן, יצרן

לכל אחד מהמנועים רמת גימור נפרדת, כאשר זו של מנוע ה-150 כ"ס כוללת מושבים בכיוון חשמלי משולבי עור ובד, חישוקי 17 אינץ', תאורת לד, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, גג שמש ומערכות הבטיחות כוללות בלימה אוטומטית, התרעת סטייה מנתיב עם תיקון, התרעה על רכב ב"שטח מת" ושליטה אוטומטית באורות. בלטו בהיעדרן: הנעה בלחיצת כפתור, מצלמת רוורס ובקרת שיוט אדפטיבית. מחיר גרסה זו: 255 אלף שקלים. מקבילה במחירה לוולוו S60 בגרסת ה-T4, אם כי השוודית מגיעה עם 190 כ"ס.

מעליה נמצאת גרסת ה-190 כ"ס בה יש בנוסף בורר למצבי נהיגה, כניסה והנעה ללא מפתח ובקרת שיוט אדפטיבית, חישוקי 18 אינץ ולוח מחוונים דיגיטלי. מחיר גרסה זו: 280 אלף שקלים. כאן אצל ב.מ.וו תוכלו למצוא במחיר דומה (בינתיים, נראה מה יהיה אחרי ההתייקרות...) את ה-330e בעלת ה-252 כ"ס ב-290 אלף שקלים. סכום זהה קונה בוולוו את גרסת ה-T8 על 390 סוסיה.

גרסת ה-245 כ"ס כפולת ההנעה מגיעה עם חבילת S ליין להופעה ספורטיבית, תאורת מטריקס לד, חישוקי 19 אינץ', מערכת שמע של Bang & Olufsen ועוד. מחיר גרסה זו: 320 אלף שקלים. היא יקרה יותר מב.מ.וו ומה-S60, אבל מקבילה במחירה לגרסת הבסיס של מרצדס C קלאס, שם רק עם 150 כ"ס.

דגמי 2020 של אודי. יצרן, אתר יצרן
אודי A7, למראה המתוחכם יש גם גיבוי מחושמל/אתר יצרן, יצרן

מבין שלושת הדגמים, אודי A7 אמנם נותרה זהה בהופעה החיצונית שלה למה שפגשנו בהשקה שלה, שזה מצוין, אין מה לגעת בה. אבל מתחת למכסה המנוע יש את החדשות המעניינות יותר. ה-A7 מגיעה מעתה בגרסה היברידת נטענת שקע.

למנוע ה-2.0 ליטרים בנזין נוסף מנוע חשמלי להספק משולב של 367 כ"ס ו-51 קג"מ. תיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמד בת 7 יחסי העברה והנעה כפולה מזניקים אותה ל-100 קמ"ש ב-5.7 שניות. השימוש בסוללת 14.1 קילוואט שעה (המצמצמת את תא המטען ל-380 ליטרים בלבד) מאפשר לה טווח נסיעה חשמלי מוצהר של 50 ק"מ, המהירות המירבית בכוח החשמל עומדת על 135 קמ"ש, זו המירבית היא 250 קמ"ש.

דגמי 2020 של אודי. יצרן, אתר יצרן
תא הנוסעים של אודי A7 פלאג אין הייבריד/אתר יצרן, יצרן

כמו גרסאות היברידיות במותגי הפרימיום האחרים, גם פה הטבת המס מאפשרת לקנות את המכונית עמוסה בכל טוב של אבזור. במקרה הזה הוא כולל לוח מחוונים דיגיטלי, תאורת מטריקס לד, מושבי עור בכיוון חשמלי, גג שמש פנורמי, חישוקי 19 אינץ', תא מטען חשמלי, מערכת שמע של Bang & Olufsen, סגירת וואקום לדלתות ועוד. כמובן גם מערך מערכות הבטיחות המלא והמקיף, כולל התרעה על פתיחת דלת במקרה של מכונית חולפת.

בינתיים, המחיר עומד על 495 אלף שקלים. בינתיים מכיוון שהביטול הצפוי בהטבת המס למכוניות היברידיות שאמור להיכנס לתוקפו בראשית 2020 ייקר משמעותית את מחיר המכונית במידה ויצא לפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully