וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל כלול: הרכב הסיני שמסתער על שוק היוקרה

עודכן לאחרונה: 25.3.2023 / 14:55

מטרו, מתחילה את שיווק VOYAH, חטיבת היוקרה של קונצרן הרכב דונגפנג. הסנונית מגיעה בדמות ה-FREE, קרוסאובר גדול וחשמלי עם סוללת ענק ושפע אבזור. המחיר: 390 אלף שקלים

VOYAH FREE. אתר יצרן
מותג היוקרה של דונגפנג, התחיל בנורבגיה ועכשיו בישראל/אתר יצרן

המשך התבססות המותגים הסיניים בישראל הולך ומתפשט לקטגוריות נוספות. אחרי הכיבוש של הקרוסאוברים העממיים (יחסית) עם הג'ילי גאומטרי 3 וה-BYD אטו 3 ועם נציג אחד לפחות בפלח היוקרה בדמות ההונגצ'י שנושק לחצי מיליון שקלים מצטרף מותג יוקרה סיני חשמלי נוסף - וויה, או בתעתיק האנגלי VOYAH עם סנונית ראשונה של ההיצע בדמות ה-FREE.

רגע לפני הדגם עצמו, סיפור המסגרת. בדומה ליצרניות גדולות אחרות, גם הסינים מחזיקים בתיק העבודות שלהם מותגי משנה. בגרייט וול אלו ORA העממית לצד WEY היוקרתית וכך המצב גם בדונגפנג - ענק תחבורה סיני המשתרע ממכוניות קטנות ועד אוטובוסים ומשאיות ומחזיק במותג יוקרה לשווקי ייצוא בשם VOYAH. לארץ מי שמייבאת אותו היא חברת מטרו מוטור, הגדולה ביבואניות הדו גלגלי בישראל, שמתרחבת בשנים האחרונות לתחום הרכב, וכבר משווקת את ליפמוטור הסינית וקארמה האמריקאית.

VOYAH FREE. אתר יצרן
עוד שם שנצטרך להתחיל לשנן/אתר יצרן

עם מימדים של 4.9 מטרים לאורך, 2 מטרים לרוחב, גובה של 1.6 מטרים, בסיס גלגלים נדיב של 2.96 מטר ותא מטען בן 560 ליטר הוא מתמודד לפחות על הנייר מול דגמים שמשתרעים מג'נסיס GV60 וטסלה מודל Y שמעט יותר קטנים ממנו ועבור בהיצע החשמלי של ב.מ.וו עם ה-iX3, מרצדס EQC ואודי e-tron הקרוב ביותר אליו במימדים.

מבחינת יחידות הנעה וסוללה הוא נמצא עמוק במגרש של הגדולים והיקרים במתחרים שלו. שני מנועים חשמליים בהספק משותף של 489 כ"ס, עם הנעה כפולה, מזניקים אותו ל-100 קמ"ש ב-4.4 שניות וסוללה נדיבה מאוד של 106 קוט"ש מאפשרת לו טווח מוצהר של 500 ק"מ, שוב, על הנייר, מהארוכים ביותר בקבוצה, שני רק למודל Y (עם 533 ק"מ מוצהרים).

ה-FREE מסוגל לטעון את הסוללות שלו בקצב של עד 100 קילוואט בעמדות DC כאשר משך הזמן לטעינה מ-20 ל-80% יעמוד על 45 דקות. בטעינה ביתית עומד קצב הטעינה על 10 שעות מ-20 ל-100%.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
VOYAH FREE. אתר יצרן
שלושה מסכי 12.3 אינץ' הם החלק הפחות מרשים ברשימת אבזור ארוכה מאוד/אתר יצרן

הנתונים המרשימים האלו הם צד אחד של הסיפור, את הרשימה המרשימה יותר שומר ה-FREE לסעיפי האבזור. קחו אוויר: מערכת לראיית לילה, יציאות מיזוג ובקרת אקלים נפרדת ליושבים מאחור, טעינה אלחוטית, מושבים חשמליים, שמשות אקוסטיות, גג שמש פנורמי עם הכהייה חשמלית, חימום קירור ועיסוי למושבים הקדמיים, ריפודי עור, בישום תא נוסעים, פתיחה חשמלית לתא המטען, שלושה מסכי 12.3 אינץ', הפעלה במחוות יד וזיהוי פנים באמצעות מצלמות המשמשות גם להזרמת ווידאו לשיחות, צילום ווידאו של המושב האחורי, מערכת שמע של DYNAUDIO, תאימות לאפל ואנדרואיד, בולמי אוויר, מערכת ביטול רעשים אקטיבית.

במערכות הבטיחות המתקדמות יש תיקון סטייה מנתיב, בלימה אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת עייפות נהג עם אפשרות להתרעה משולבת עם מערכת הפצת הריח והמיזוג, זיהוי רכב ב"שטח מת", מצלמות 360 מעלות, התרעה בפני שכחת ילדים ועוד. עם זאת, הרכב טרם השתתף במבחן הריסוק האירופי. בסיני הוא קיבל 5 מ-5 כוכבים.

VOYAH FREE. אתר יצרן
מתלי אוויר ומערכת ראיית לילה כסטנדרט/אתר יצרן

עם הרכישה, מציעה היבואנית גם חבילת שירות נרחבת ללא תוספת תשלום. שירות אישי זמין 24/7, שלוש שנות אחזקה או 60 אלף ק"מ ראשונים ללא תשלום, שירות איסוף והחזרה של הרכב מבית הלקוח עם העמדת רכב חלופי, לרכב עצמו 5 שנות אחריות מלאה ללא הגבלת ק"מ ו-8 שנות אחריות על הסוללה, גם פה ללא הגבלת ק"מ.

בשנים האחרונות עם חדירת המותגים הסינים ראינו אותם משחקים בקלפי האבזור של הדגמים שלהם, אבל לא פחות מכך בקלף המחיר ביחס ליצרניות המערביות, היפניות והקוריאניות - ה-VOYAH FREE לא שונה בהיבט הזה ומציג תג מחיר של 390 אלף שקלים. שמעבר למחיר התחרותי ביחס למתחרים, הוא מקפל בתוכו רשימת אבזור שהמתחרות האחרות כלל לא מסוגלות להציע, בוודאי שלא בגרסאות הפתיחה, אלו (שלמעט טסלה שזולה ממנו) יקרות ממנו ב-80, 100 או 140 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully