וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכב השיתופי בירושלים: רק חברה אחת תפעל בשבת

עודכן לאחרונה: 15.2.2023 / 16:09

שתי חברות זכו במכרז העירוני להפעלת רכב להשכרות קצרות טווח. שלמה share תאפשר השכרה גם בשבת, סיטי קאר מונעת שימוש ברכביה בשבת וחג. וכעמה תעלה ההשכרה?

רכב שיתופי חברת שלמה share. ארנון בוסאני,
רכבי שלמה share. רק בהשכרה ל-24 שעות/ארנון בוסאני

החברות שלמה share וסיטי קאר זכו במכרז עיריית ירושלים להפעלת שירותי רכב שיתופי - השכרות לפרקי זמן קצרים של 24 שעות ופחות. הן מחליפות את חברת GOTO (לשעבר CAR2GO) שהפעילה שירות כזה בעיר עד כה. לטובת הפרויקט הוקצו 44 מקומות חנייה בשכונות מגורים ובמקומות מרכזיים בעיר, חניות שיהיו זמינות רכב לרכב שיתופי.

סיטי קאר היא חברה שמתמחה במגזר החרדי, אוסרת של שימוש ברכביה בשבת ובחג ואינה מחייבת על שעות שנופלות בהם. שלמה share תציע את רכביה גם בשבת, ושתיהן מאפשרות לשכור את הרכב דרך אפליקציה שמשחררת את נעילת הרכב החונה ברחוב, ללא צורך לאסוף אותו ולהחזירו לסניף של חברת ההשכרה. סיטי קאר מפעילה גם מוקד טלפוני עבור מי שלא מחזיקים בסמארטפונים.

ואולי הגיע הזמן לקנות מכונית?
מבחן ענק: קיה פיקנטו מול יונדאי i10, טויוטה אייגו X ומיצובישי ספייס סטאר
כל מה שאתם צריכים לדעת על רכב חשמלי: חדש, יד שנייה ונהיגות ראשונות

רכב שיתופי חברת סיטי קאר. ארנון בוסאני,
רכבי סיטי קאר. גם בהשכרה לשעה/ארנון בוסאני

כמה תעלה ההשכרה? שלמה share מציעה בצי רק מכוניות מיני, בעיקר קיה פיקנטו. ההשכרה היא ל-24 שעות במחיר של 200 שקל, הכולל נסיעה של 150 ק"מ ו-1.5 שקל לכל ק"מ נוסף וביטול השתתפות עצמית במקרה של תאונה. החברה תפעיל בשלב הראשון 33 מכוניות בירושלים.

סיטי קאר מציעה צי מגוון יותר, ממכוניות קטנות ועד רכבי 7 מושבים, ואפשרויות השכרה מגוונות יותר. החברה תציע בתחילה 13 מכוניות, עם כוונה להתרחב בהמשך ל-150 מכוניות.

רכב קטן, מיני כמו פיקנטו או סופר מיני כמו סיטרואן C3, מוצע ב-10 שקל לשעה ו-1.5 שקל לק"מ, 90 שקל ל-7 שעות + 1 לק"מ, או 150 שקל ליום + 1 לק"מ.

קרוסאוברים כמו קיה סלטוס, דאצ'יה דאסטר או קיה סיד מוצעים ב-20 שקל לשעה או 200 שקל ליום + 1.5 שקל לק"מ. במחיר זהה אפשר לשכור סרס 3 חשמלי ולשלם רק חצי שקל לק"מ.

קיה סורנטו 7 מקומות מוצע ב-35 שקל לשעה או 350 שקל ליום + 2 שקל ליום. יש גם קיה קרניבל, ב-45 שקל לשעה או 450 שקל ליום + 2 שקל לק"מ.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
גזירת הסרט לשירות רכב שיתופי עירוני בירושלים. ארנון בוסאני,
אירוע השקת השירות מוקדם יותר היום/ארנון בוסאני

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, מסר כי "שירות תחבורה שיתופי יביא להקלה משמעותית למי שאין ברשותו רכב ויוכל להתנייד במהירות ובעלות נמוכה, וכן להשתמש בטכנולוגיה החדשה לחנייה חכמה".

אסי שמלצר, יו"ר קבוצת שלמה, מסר כי "בזכות המהלך תושבי ירושלים ייהנו משירות יעיל, מהיר, נוח ופשוט המופעל באמצעות אפליקציה בלבד ועם תמחור פשוט ושקוף למשתמש".

שמואל רוזנברג, מנכ"ל סיטי קאר, מסר כי "יחד נפחית את עומס התנועה בעיר הבירה ונשפר את חייהם של התושבים".

  • עוד באותו נושא:
  • השכרת רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully