נהיגה ראשונה: יונדאי איוניק
יונדאי איוניק היא משפחתית היברידית שעל הכוונת שלה נמצאת טויוטה פריוס. בארץ מתכננת היבואנית למתוח את גבולות השוק ולא רק להציעה כמכונית ירוקה לשוחרי הסביבה, אלא גם כחלופה משפחתית מבחינת אבזור ומחיר
יונדאי איוניק היא משפחתית היברידית שעל הכוונת שלה נמצאת טויוטה פריוס. בארץ מתכננת היבואנית למתוח את גבולות השוק ולא רק להציעה כמכונית ירוקה לשוחרי הסביבה, אלא גם כחלופה משפחתית מבחינת אבזור ומחיר
כבר לא רק 208. פיג'ו 2008 עברה עדכון קריטי וחוזרת לתחרות בפלח הרכב המוביל - קרוסאוברים. העיצוב דרמטי, מנוע הטורבו גמיש וחסכוני, התיבה אוטומטית והמחיר אטרקטיבי
זמן קצר אחרי שאודי חשפה את כוונתה להנגיש עוד יותר את משפחת ה-Q שלה עם דגם מוקטן, אנחנו נוהגים ב-Q2 החדש לראשונה. המנועים גמישים, האיכות גבוהה, העיצוב צעיר ותא הנוסעים מרווח. והמחיר?
מתיחת הפנים שעבר הדור ה-11 של הקורולה טיפל בעיקר בקוסמטיקה קלה והוסיף בטיחות וכאופציה בתשלום את מערכת ה"קונקטד-קאר" של איתוראן בשיתוף גיל קאר. ובכל זאת, האם משהו השתנה במשפחתית הפופולארית ביותר?
בימים בהם נמכרים קרוסאוברים ב-130,000 שקלים, גם וותיקי הקטגוריה חייבים להתאמץ קצת יותר. קבוצת סמל"ת השיקה פורסטר Z מוזל, עם גרסה אוטומטית העולה 169,990 שקלים
וולוו תנסה לטלטל את קטגוריית הפרימיום סדאן עם S90 - מכונית גדולה, חזקה, יוקרתית וחכמה משמעותית מקודמתה. האם זה מספיק כדי להתחרות מול המיטב?
בטמפרטורת 32 מעלות, קשה לראות מה ההנאה בנסיעה במכונית פתוחה; אבל ברגע שנרגעת השמש מתעורר הקסם הנושן, הרוח מלטפת והנחיריים מתמלאים ניחוחות קיץ. נירוונה מוטורית