פשרה שהיא לא פשרה
הקומפקטית החתיכה של סיאט עברה מתיחת פנים וצוידה בתיבה ידנית. האם זו חלופה ספורטיבית טהורה, או עוד תוצר ביניים מעורפל?
הקומפקטית החתיכה של סיאט עברה מתיחת פנים וצוידה בתיבה ידנית. האם זו חלופה ספורטיבית טהורה, או עוד תוצר ביניים מעורפל?
המרצדס E קופה שהגיעה אלינו, מוכיחה שאפשר לחשוב גם אחרת. היא נאה, מכובדת ויוקרתית מאוד, אבל האם היא מהנה לנהיגה?
חמושה בגיר רובוטי ועיצוב מגרה פיאט בראבו מתייצבת באיחור של 3 שנים לקרוא תגר על הקבוצה הקומפקטית. סקפטים?
הגרסה הרב-שימושית לסובארו B4 התחזקה, התבשלה והחליפה חזות. לקחנו את מפרט הקצה כדי לבחון מה מתחולל בדור הרביעי
אחרי השקתה המקומית, ה-GTI מהדור השישי מגיעה אלינו למבחן מקיף בכבישי ישראל בו אף הפגשנו אותה עם חמשת דורותיה הקודמים
לנסר ראליארט, הוסקווארנה SMR450 וקארט דארק ריידר של CRG עולים איתנו למסלול לקרב על ההנאה. קיצוניים על הקצה
סובארו B4 החדשה היא מכונית גדולה ומרווחת באופן מעורר השתאות. אבל בדרך לכביש היא נטשה מאחור תכונות שהיו חלק חשוב מזהותה המיוחדת. השקה
לקחנו את ארבע הקטנות כדי לבחון האם מדובר כאן ביותר מסתם מכוניות עירוניות פשוטות וחזרנו עם הרבה תשובות ומנצחת אחת
המיניוואן הרומני של דאצ'יה הוא אנדרטה עם טכנולוגיה בסיסית. אבל עם גיר אוטומטי ו-7 מושבים שימושיים, קשה לומר שהוא לא משתלם
שלוש שנים אחרי הולדתו, משדרגת מיצובישי את ההאנטר עם תוספת כוח משמעותית. מי אמר שטנדר חייב להרגיש כזה?
הכרומה שבה למלא את החלל בקרב המשפחתיות הגדולות בפיאט. עם מנוע מתאים ועיצוב מעניין, אולי יתפתו פה לסטיישן אופנתי
היא מהירה יותר, מרווחת יותר, יפה יותר ואמורה להיות חסכונית יותר. האם זה באמת כך? נהיגה ראשונה בהיברידית החדשה
את משפחת הסדרה 7 סוגרת הגרסה הבכירה והמפוארת ביותר, ה-760. טסנו למפעלי החברה במינכן, כדי לנהוג במכונית הכי-הכי של ב.מ.וו
המכונית החדשה של הונדה, ה'היברידית לעם' שקרויה אינסייט מגיעה אלינו ומגלה שלחסוך זה משעמם. משעמם מדי
היא לא מיקרווואן, לא ממש משפחתית קלאסית וגם לא ספורטיבית טהורה. סיאט אלתיאה מגיעה לסיבוב שני ומחפשת דרך חדשה
ספינת הפאר של לקסוס חמושה במנוע ההיברידי החזק בעולם. חוץ מזה יש לה גם צעצועים מפנקים ותג מחיר דמיוני. לעשירים בלבד
אחרי הופעת הבכורה של הקרוז בישראל, הגיע הזמן לעמתה מול אחת ממובילות הקבוצה, הקורולה. מבחן לוהט לזרם המרכזי
השם היטי אולי מעלה דימוי של חלבנית אשמאית, אבל אם תעניקו לה במה, תגלו מכונית מבריקה שמתפלשת בשטח בכיף
פולקסווגן משיקה את הדור החמישי לפולו, עם מנועים קטנים וידידותיים לסביבה, איכות גבוהה ומראה מסורתי. בינואר בישראל
פורד פיאסטה החדשה מגיעה לישראל כאחות המשלימה של מאזדה 2. הן מחזיקות באותו DNA, אבל שונות זו מזו. יצאנו למבחן
עם ה-i20 שואפת יונדאי לשחזר הצלחתה המסחרית של הגטס. יצאנו למבחן וגילינו חזות נאה, שימושיות טובה ופניה גם ללקוח הפרטי
רגעים ספורים לפני ההשקה העולמית, קיבלנו את ההזדמנות לנהוג במכונית הזולה בעולם, ברחובות מומבאי בהודו
פגשנו את המכונית החשובה ביותר של מרצדס, אשר לא רק שינתה את פניה, אלא גם את תוכנה. אבל מה היא איבדה בדרך?
סיאט רוצה, ממש רוצה, להפוך למותג לגיטימי בישראל. אחרי תקופת יובש ארוכה ועם האיביזה החדשה, יש התחלה טובה בהחלט
סקודה סופרב החדשה הגיעה בשקט לישראל. מיהרנו לטפס על הכרכרה הארוכה ולצאת לסיבוב במכונית הכי דיסקרטית בארץ
ל"קרוסאובר" הספורטיבי של אינפיניטי יש שם מהמאה ה-24 וניבים של כריש אנדרואידי. הוא לא מ-פ-ח-ד מכלום. יצאנו למבחן
אודי Q5 החדש מגיע ומתגלה כפרטנר חביב מאוד. הוא מהנה, חזק, איכותי ומפנק, אבל מה חסר בו? יצאנו למבחן
מכונית הסופר מיני של הונדה הושקה בישראל ולנו הזדמן לנהוג בצעצוע החדש והשימושי, אך יקר להחריד
יונדאי מחזירה לישראל את האטוס לאחר קפיצת הדור והחלפת השם. האם היא תתברג בין רבות המכר רק בזכות מחיר נמוך?
ההאצ'בק קופה החמה נחתה אצלנו עם 200 כ"ס, מראה של מיליון דולר וערימה של נוסטלגיה. הפגשנו אותה עם הסבתא