וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההימור שלנו: הבאיון של יונדאי הולך להיות להיט

עודכן לאחרונה: 2.8.2022 / 22:47

יבואנית יונדאי לישראל מתחילה בשיווק הבאיון. קרוסאובר קטן שיכנס לרווח בין הווניו לבין הקונה בהיצע הדגמים הנרחב מאוד של היצרנית. המחיר, הפרטים והתחרות בפנים

יונדאי באיון בישראל. אתר יצרן
ינסה לשחזר את אפקט הקונה עם העיצוב/אתר יצרן

בדיוק כשחשבתם שאין שם מקום לעוד סיכה, מגיעה יונדאי ודוחפת עוד קרוסאובר-ג'יפון לתוך אחד מהסגמנטים הכי צפופים שגם בהם היא נחושה שלא להשאיר קטגוריה לא מאוישת. בישראל זה מתחיל בווניו הקטן וממשיך עד לפאליסייד הענק כאשר באמצע נמצאים הקונה, הטוסון והסנטה פה, בחו"ל אפשר להוסיף לרשימה הזו גם את הסנטה קרוז - טנדר קל על בסיס הג'יפון של יונדאי.

הפעם המצטרף הוא הבאיון. הרכב עצמו הוצג לפני כשנה וחצי משתמש בפלטפורמת ה-i20 הנוכחית עם צמיחה במימדים החיצוניים לטובת הוספת רושם. האורך הכללי הוא 418 ס"מ הרוחב הוא 178 ס"מ והגובה הוא 150 ס"מ. בסיס הגלגלים הוא 258 ס"מ. נפח תא המטען הוא 373 ליטרים. כלומר, בדיוק באמצע בין הווניו לקונה למעט הגובה, שם הוא נמוך משניהם.

יונדאי באיון בישראל. אתר יצרן
יוצע בשלוש רמות גימור/אתר יצרן

הבאיון ישווק בשלוש רמות גימור, כאשר גרסת הכניסה נקראת "פרימיום" ולה רשימה יפה מאוד של אבזור, כולל משטח טעינה אלחוטי, מסך מולטימדיה 8 אינץ' עם קישוריות אנדרואיד ואפל, חיישני חניה, לוח מחוונים דיגיטלי 10.25 אינץ', בקרת אקלים, הנעה ללא מפתח, חישוקי 17 אינץ' ועוד. מערכות הבטיחות כוללות בלימה אוטומטית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תנועה חוצה בצומת ועוד. יחד עם זאת, את מבחן הריסוק האירופי הוא סיים עם 4 כוכבים.

מעליה נמצאת רמת הגימור "פריים פלוס" עם צביעה בשני גוונים ותוספת של התרעת רכב ב"שטח מת" עם מניעת מעבר נתיב אקטיבית והתרעת תנועה חוצה מאחור כולל בלימה אוטומטית. רמת הגימור הגבוהה ביותר היא ה"סופרים", בה מערכת זיהוי תמרורים עם מגביל מהירות, תאורת לד מלאה לפנים ולאחור. משום מה גרסה זו מוותרת על גלגל חלופי ועושה שימוש בערכת ניפוח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
יונדאי באיון בישראל. אתר יצרן
ייכנס לרווח הצר שבין הווניו והקונה/אתר יצרן

לבאיון משודכים שני מנועים שהם למעשה אותו מנוע בשתי גרסאות, בשתי הגרסאות ההנעה היא קדמית דרך תיבת הילוכים כפולת מצמד בת 7 יחסי העברה. . בבסיס יש פה ליטר עם שלושה צילינדרים מוגדשי טורבו אבל בשני הספקים. הגרסה הראשונה שתשווק עם רמות הגימור פרימיום ופריים פלוס מפיקה 100 סוסים ו-17.5 קג"מ. הביצועים הם 11.7 שניות ל-100 קמ"ש והמהירות המירבית היא 180 קמ"ש.

הגרסה השנייה היא עם מערכת היברידית קלה של 48V, ומפיקה 120 כ"ס ו-20.4 קג"מ. התאוצה היא 10.4 שניות ל-100 ו-185 קמ"ש מירביים. גרסה זו תשווק בשידוך לרמת הגימור סופרים. אגב, למי שמצפה לחסכנות מופלגת בשל השימוש במערכת ההיברידית, אפשר להירגע, הצריכה המוצהרת היא 18.1 ק"מ לליטר בגרסה החלשה ו-18.5 ק"מ לליטר בזו עם המערכת ההיברידית הקלה. הסיבה לשוני, ככל הנרה העובדה שהיצרנית "משדכת" את רמת הגימור הגבוהה למנוע החזק.

יונדאי באיון בישראל. אתר יצרן
258 ס"מ בבסיס הגלגלים, לא לצפות ליותר מסופר מיני/אתר יצרן

מחירי הדגם מתחילים ב-124 אלף שקלים לרמת הגימור פרימיום, 130 אלף שקלים לפריים פלוס ועד ל-134 אלף שקלים לרמת הגימור סופרים.

גם התמחור הזה מציב אותו בדיוק על רצף המחירים בין וניו לבין הקונה על שלל הגרסאות שלהם. מבחינת מתחרים ישירים בשוק, הבאיון יושב במשבצת די דלילה, כאשר כלים כמו קיה סטוניק קטנים ממנו, מיצובישי ASX ודומיו גדולים ממנו וכמובן שכל הקרוסאוברים בגזרת ה-2008, רנו קפצ'ור וכן הלאה. כך שהרכב היחידי שמתחרה בו באופן ישיר הוא הטיוטה יאריס קרוס הדומה לו במימדים ובטווח מחירים של 125 עד 135 אלף שקלים לגרסאות הבנזין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully