הוזלות: דוקאטי בפחות מ-60 אלף שקל
ליגל, יבואנית דוקאטי לישראל מודיעה היום (רביעי) על הוזלות בשיעורים חדים לאופנועי המותג. מונסטר 821 יעלה 86 אלף וגרסת הסיקסטי2 לסקרמבלר ב-59 אלף שקל ועוד
ליגל, יבואנית דוקאטי לישראל מודיעה היום (רביעי) על הוזלות בשיעורים חדים לאופנועי המותג. מונסטר 821 יעלה 86 אלף וגרסת הסיקסטי2 לסקרמבלר ב-59 אלף שקל ועוד
מזמן לא הגיע אופנוע לישראל עם ציפיות מוקדמות גבוהות כל כך. האם יצליח לענות על כולן? איך הוא בכביש? האם הוא באמת מסוגל לנוע בשטח? התשובות לשאלות אלה ורבות אחרות, כאן
רגע אחרי ההשקה המקומית, לקחנו את צמד האופנועים של KL למבחן שטח. איך אופנועי מוטוקרוס עם לוחית צהובה מסתדרים על רכיבת אנדורו? יצאנו לבדוק
הסבב השני באלפיות ישראל התקיים בשבת במסלול הוותיק סמוך לאנדרטת הבקעה, וסיפק מספר הפתעות, ובראשן שובו של יוני לוי לתחרויות וקרבות אפילו בקרב הילדים הרוכבים
עשרות ילדים עלו על מסלול המוטוקרוס של מכון וינגייט תחת חסות מטרו מוטור והתאחדות הכידונאים מתוך המטרה למצוא את רוכבי המירוצים של העתיד. המשיח הגיע?
הסקרמבלר של דוקאטי נכנס סטנדרטי לסדנה לבניית אופנועים ויוצא ממנה בשלוש גרסאות מסקרנות. אחת מתרפקת על אופנועי ספורט נוסטלגיים, שניה פונה לאופנת הבובר ושלישית תשבור את הקרח
עופר אבניר החלה לשווק גרסת רטרו מיוחדת במהדורת ג'ורגיו ארמני לסדרת הוספה הקלאסית. המחירים, החל ב-49,350 שקלים
בחודש השני הכפלנו את מרחק הרכיבה על האיטלקי השחור, נזילות קלות החלו להופיע מסביב למנוע ובבלמים וגם, הכנות סופיות לשדרוג המקיף שיחל בחודש הבא
אופנוע האדוונצ'ר החדש של הונדה שעורר מהומה בעולם, מגיע לישראל כדי לעורר את התחרות מחדש בקבוצת השטח אחרי פרישת KTM. עם תיבה ידנית או אוטומטית, 100 כ"ס ומחיר התחלתי של 98 אלף שקל, הוא ינסה להצית בכם רגשות
מטרו מוטור תקיים תחרות כשרונות בווינגייט במסגרתה ייבחרו הרוכבים הצעירים המוכשרים ביותר בארץ על דגמי מוטוקרוס
, הכתבה הופקה בידי מחלקת שיתופי פעולה מסחריים של וואלה בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית.
המיתוס שליווה את עולם האופנועים והקטנועים לפיו בחורף יורדים מהכביש וחוזרים שוב באביב, כבר התייבש מזמן. עם הציוד נכון ושיקול דעת נבון, כל רוכב יכול לשרוד את החורף בקלות יחסית. הנה כמה טיפים שכדאי להכניס לקסדה
איגוד יבואני הדו גלגלי מוחה על האפליה בין כלי רכב הנהנים מהוזלת הביטוח בגין מערכות בטיחות מצילות חיים לבין רוכבי דו גלגלי שמשלמים תעריף דמיוני. האם חייהם של נהגים שווים יותר מחייהם של רוכבים?
עליה של 7.4 אחוז במסירות דו-גלגלי בשנת 2015. עליה משמעותית בנפחי מנועים גדולים, הרבה יותר אופנועים ופחות קטנועים בנפחי מנוע קטנים. השוק מתאושש?