וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי סונטה המחודשת תגיע לישראל בשנה הבאה

עודכן לאחרונה: 27.3.2023 / 21:08

בעיצוב חיצוני שמיישר קו עם המראה החדש של יונדאי שנחשף בקונה, עם תא נוסעים שמוסיף מסכים, יונדאי מבהירה שלמרות החשמל וטרנד הקרוסאוברים, הסונטה פה כדי להישאר

יונדאי סונטה המחודשת. אתר יצרן
עיצוב ה"צדפה" של מכסה המנוע, עם מעבר לתאורה קדמית בדמות פס לד/אתר יצרן

למרות שנכון להיום יש ליונדאי את היצע הקרוסאוברים הנרחב ביותר בתעשייה, החל בווניו הקטן, סוג של סופר מיני על עקבים וכלה בפאליסייד הענק. למרות שהיא נטועה חזק בעולמות החשמל עם איוניק 5 המצוין והאיוניק 6 המסקרנת שעתידה להתחיל להימכר פה אחרי פסח. יונדאי עדיין מאמינה במשפחתיות הגדולות (מה שכונה פה בטעות "מכוניות מנהלים") ומחדשת את הסונטה להמשך קדנציה מול מתחרות שהלכו והתמעטו - וכיום מונות בעיקר את מאזדה 6, סקודה סופרב, טויוטה קאמרי ופיג'ו 508, אף אחת מהן למעט הצ'כית ובמידת מה הקמארי לא באמת מהווה איום משמעותי.

יונדאי סונטה המחודשת. אתר יצרן
מערך מסכים בדומה לזה של האיוניק 5/אתר יצרן

המראה החדש של חזית הסונטה שואב את המראה שכבר הופיע בקונה החדש, בבאיון ובסטאריה - פס תאורה רציף מלפנים עם יחידות תאורה נסתרות יחסית תחתיו וגם ויתור על מראה הגריל הגדול והנפרד לטובת כזה שמוטמע בתוך הפגוש הקדמי.

אבל בעוד המראה החיצוני נשמר בסך הכל, מלבד חזית וזנב מעט שונים, תא הנוסעים נסע רחוק מאוד מזה הקודם. זה מתחיל במעבר לסידור תצוגת נתונים ומולטימדיה כפי שמופיע באיוניק 5 - שני מסכי 12.3 אינץ' המוטמעים בפס אחיד והעברה של בורר ההילוכים מבסיס הקונסולה המרכזית למיקום חדש, בדומה לאיוניק 5 גם כן - מימין ומתחת להגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יונדאי סונטה המחודשת. אתר יצרן
מאחור תאורה בצורת H, כך מכנה אותה יונדאי/אתר יצרן

ביונדאי לא מפרסמים כל מידע הנוגע למרווח פנים, מנועים או מערכות בטיחות שישתנו בדור השמיני המחודש, גם לא ברמז - כלומר, סביר להניח שבשלושת ההביטים האלו אנחנו לא צפויים לראות שינויים יוצאי דופן. במילים אחרות, יחידות ההנעה יישארו מנוע בנזין מוגדש טורבו בנפח 1.6 ליטרים 180 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית ובאגף ההבירידי מנוע 2.0 ליטרים עם יחידה חשמלית ו-192 כ"ס שתעשה שימוש בתיבת שישה הילוכים אוטומטית.

גם בכל הקשור למערכות הבטיחות. בלימה אוטומטית, תיקון סטייה מנתיב, התרעת רכב ב"שטח מת", בקרת שיוט אדפטיבית, תזכורת למניעת שכחת ילדים והתרעה על פתיחת דלת לנתיב לא פנוי.

מ"כלמוביל" יבואנית יונדאי לישראל נמסר כי הסונטה החדשה תשווק בישראל באמצע השנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully