נהיגה ראשונה: אודי e-tron
כשנה אחרי שהיינו הראשונים לפגוש אותה בהצגה הסטטית שלה, אנחנו נוהגים במכונית החשמלית הראשונה של אודי. 400 אלף שקלים, 400 ק"מ של טווח, 408 כ"ס וושאלה אחת: שווה?
כשנה אחרי שהיינו הראשונים לפגוש אותה בהצגה הסטטית שלה, אנחנו נוהגים במכונית החשמלית הראשונה של אודי. 400 אלף שקלים, 400 ק"מ של טווח, 408 כ"ס וושאלה אחת: שווה?
אודי TT עשתה קריירה מלסובב ראשים ועכשיו מקבלת מתיחת פנים מינורית, מחליפה את מנוע ה-1.8 ליטר ב-2.0 ליטר, ועל הדרך מעלה את ההספק ב-17 כ"ס. אבל האם היא יותר מפרצוף יפה?
המשפחתית הגדולה של פיג'ו ויתרה על גודל תמורת סגנון ויופי, וארזה לתוכה שפע של אבזור ואיכות. לקחנו לסיבוב את הגרסה החזקה והיקרה ביותר כדי לבדוק אם האריה חזר לשאוג ועל מי בדיוק?
אודי A1 בדור השני שלה היא כבר לא גישוש, אלא מוצר שמגיע בטוח יותר בעצמו ובקהל היעד שלו. לכן היא מעזה יותר, איכותית יותר, מבוצעת יותר וגם יקרה יותר... האם באמת מקבלים פה תמורה או שזו פרמיה עבור ארבע הטבעות?
עד היום ניצח הקודיאק בכל המבחנים אליהם השלכנו אותו, ועכשיו קם לו יריב חזק ומוכשר; יונדאי סנטה-פה החדש, המיישר קו עם מיטב התוצרת העולמית. האם יש לנו מוביל קטגוריה חדש?
לקסוס UX הוא פיצוח מדויק מאוד של לקסוס שמציע שילוב של האופנה הנוכחית של קרסאוברים קטנים ויוקרתיים עם הניסיון של לקסוס ביחידות הנעה היברידיות. האם יש פה גם פיצוח ברמת המוצר?