נהיגה ראשונה: סוזוקי ג'ימני החדש
סוזוקי ג'ימני החדש שומר על מיקומו הייחודי בשוק ה-4X4; האייקון המוטורי הקטן נשאר רכב שטח אמיתי ולא נסחף בגל הקרוסאוברים העירוניים. למרות עליית מחירים צפויה, הוא יישאר זול להפליא ביחס לרכבי שטח אחרים
סוזוקי ג'ימני החדש שומר על מיקומו הייחודי בשוק ה-4X4; האייקון המוטורי הקטן נשאר רכב שטח אמיתי ולא נסחף בגל הקרוסאוברים העירוניים. למרות עליית מחירים צפויה, הוא יישאר זול להפליא ביחס לרכבי שטח אחרים
אז קיה מעמידה מכונית סדאן גדולה וספורטיבית מאוד, גובה עבורה סכום לא נמוך בכלל ואפילו אנחנו הופתענו מעוצמת התגובות אליה. אז בפעם הראשונה, בנוסף להתרשמות הנהיגה שלנו, קבלו את קיה סטינגר GT במבחן הטוקבקים
לקסוס מגדילה את היצע דגמי הפנאי שלה, והפעם עם דגם בעל ממדים קומפקטיים שיתחרה באודי Q3 ואחרים. האם ה-UX החדש מסוגל לנעוץ את שיניו עמוק במתחרים?
אודי A7 החדשה היא מכונית מהירה מאוד, חזקה, חכמה ובעיקר נורא יפה. איך התעצב הדור השני של דמוית הקופה הגרמנית שמנסה למצוא את דרכה על התפר שבין מכונית סאלון ללימוזינה מפוארת?
מנוע ורמת גימור חדשים למוביל הנוסעים המשפחתי של סיטרואן מזכים אותו גם בשם חדש, מעתה לא "גרנד פיקאסו" אלא ספייס-טורר. לקחנו את גרסת הבסיס לסיבוב וחזרנו עם תשובה לשאלת 150 אלף השקלים
קיה משיקה בישראל את הסטינגר, המכונית הספורטיבית של החברה, הנעה אחורית, שפע אבזור ומחיר שמתחיל ב-280 אלף שקלים. הדובדבן: גרסת ה-GT עם 370 כ"ס. קיבלנו טעימה וזה מה שיש לנו לומר