סוף המרוץ ב'דרך המשי', הראלי התובעני ביותר בעולם
רעם המנועים נעלם במרחקים, המשתתפים טסו הביתה והשלווה תחזור אל הדיונות. עוד שבוע יימחקו רוחות המדבר את ה'קוליס', ואנחנו נישאר עם חוויה בלתי נשכחת
רעם המנועים נעלם במרחקים, המשתתפים טסו הביתה והשלווה תחזור אל הדיונות. עוד שבוע יימחקו רוחות המדבר את ה'קוליס', ואנחנו נישאר עם חוויה בלתי נשכחת
שבועיים לאחר הזינוק למוסקבה, משתתפי הראלי סיימו את קטעי הדירוג המדודים. קדשאי-ערמוני עם הישג מצוין, צוות פוינטר-IGO עדיין בדרך לחניון הלילה
לאחר יום המנוחה הרשמי נכפה על השיירה יום מנוחה נוסף, עקב סופות אבק אדירות. למחרת היום ובכוחות מאוששים יצאה השיירה לדיונות של 'מונגוליה התחתית'. צוותי פוינטר-IGO ו-קדשאי-ערמוני מתמודדים עם תקלות טכניות
ביום התשיעי לראלי הסתערו המתחרים על דיונות החול האדירות של Urumqi. החול הטובעני הצטרף לכבשן של 45 מעלות, והציב אתגרים קשים לצוות פוינטר-IGO ולקדשאי-ערמוני. הצוותים הישראלים שבו בשלום לבסיסם, אבל זה לא היה קל
מצלמות הכתבים מתמקדות ברכבי המרוץ והנהגים, אבל מאחוריהם פועל צבא שלם של עובדים, משאיות ומסוקים. ניצלנו את יום המנוחה של אמצע הראלי, כדי להכיר את הדמויות האלמוניות שמאחורי התדמית הנוצצת
בנקודת החצי מוכיח ראלי דרך המשי שהוא הפך להיות המרוץ המדברי הקשוח ביותר; פטרהאנסל מתרסק, משאיות קמאז מוכרעות על ידי 'רנו' הולנדית, הסינים מאבדים את הקצב, זה ממש לא פיקניק!
הפרולוג הוא סטייג' קצרצר, אבל הוא קובע את סדר הזינוק למרוץ; הצרפתים עפו, והישראלים הבטיחו לעצמם מקום טוב בסדר הזינוק
שר האוצר משה כחלון חתם על צו המורה להאריך את הוראת השעה הקובעת מס קניה מופחת על כלי רכב לספורט מוטורי בישראל בחצי שנה נוספת, עד סיום 2016
לאחר חודשי הכנות ואינספור מנהלות, זינקו המתחרים לדרכם בת 10,700 הקילומטרים. אלופי העולם ישברו שיאים אבל אותנו מעניין צוות פוינטר-IGO ברכב מס' 127, וצוות קדשאי-ערמוני ב-155. להתראות בעוד שבועיים, למרגלות החומה הסינית!