נהיגה ראשונה: קדילאק CT6, יוקרה מאוזנת
קדילאק חוזרת להתחרות בקבוצת מכוניות הפאר הגדולות וה-CT6 החדשה מציעה מרכב אלומיניום מתקדם, מושבים מעסים, מערכת שמע מטורפת וגם 335 כ"ס. בעתיד גם גרסה כפולת מגדשים
קדילאק חוזרת להתחרות בקבוצת מכוניות הפאר הגדולות וה-CT6 החדשה מציעה מרכב אלומיניום מתקדם, מושבים מעסים, מערכת שמע מטורפת וגם 335 כ"ס. בעתיד גם גרסה כפולת מגדשים
הצרפתים מנסים לנתק את DS ממותג האם "סיטרואן", אבל אין דבר סיטרוא?ני יותר מהשם 'DS'. עם או בלי מורשת סיטרואנית, DS3 המחודשת חמושה בכל מה שצריך כדי להצליח בשוק הפרימיום האירופאי
ההבטחה - להחליף את ההנחה לציי הרכב במחיר אטרקטיבי לצרכן הפרטי. המכונית - בסיסית ויעילה. התמורה - טובה וראויה. העמסנו את כל בני המשפחה ויצאנו למבחן בפיאט טיפו החדשה
במקביל להצגת XV רעיוני בתערוכת ג'נבה, עבר ה-XV הנוכחי מתיחת פנים מינורית תזדקקו למיקרוסקופ של מעצב רכב כדי להבחין בפסי הניקל הדקיקים, ועיטורי הפנסים האחוריים. מתחת לקליפה כוילה מחדש תמסורת ה-CVT, יצאנו לבדוק
לאחר השקת גרסאות 1.6 ו-2.0 ליטר האטמוספריות, קיה מציגה ספורטאז' 1.6 טורבו 4X4 במחיר 184,900 שקלים. האם כדאי להשקיע בדגם המשופר?
נהגנו בקליפורניה ברכב החשוב ביותר של קדילאק בישראל, ה-XT5. יחליף את ה-SRX המזדקן, ויתעלה עליו במשקל, באיכות הנסיעה, בתחושת היוקרה וגם... בצריכת הדלק. באמצע השנה בישראל
סצינת הג'יפונים הולכת ומתלהטת והגיע הזמן לעימות משפחתי בין התאומים הקוריאניים, טוסון וספורטאז'. כדי שהמבחן יעניין גם משפחות ברוכות ילדים, הוספנו לסלסלה אאוטלנדר 7-מושבים