מבחן: טויוטה אוריס החדשה. יש עתיד?
אחרי שנתיים לא קלות, טויוטה סיימה את 2012 כמלכת המכירות העולמית. את ההגנה על התואר ב-2013 היא פותחת עם צמד מכונית אוריס חדשות, כשזוהי רק ההתחלה
אחרי שנתיים לא קלות, טויוטה סיימה את 2012 כמלכת המכירות העולמית. את ההגנה על התואר ב-2013 היא פותחת עם צמד מכונית אוריס חדשות, כשזוהי רק ההתחלה
לא מפחדים מהדוושה השלישית? קיה ריו החדשה עם תיבה ידנית מחזירה המון שימושיות ויעילות בתמורה ל-90 אלף שקל
רכב העבודה הנמכר ביותר בישראל, איסוזו D-מקס החדש מגיע למבחן ראשון, כמעט שנה לאחר שהגיע לישראל. ימשיך לשמור על מקומו?
שתי משפחתיות גרמניות נפגשות לעימות קשה: מי איכותית, מרווחת, שימושית ומהנה יותר, ומי מעניקה תמורה טובה יותר לכסף?
עם אבזור נדיב, נסיעה נעימה וקיבולת מטען רצינית, מנסה פיג'ו 301 להתברג בציי הרכב וגם אצל הצרכן הפרטי. אבל תג מחיר גבוה ואיכות לוקה בחסר לא יפלסו את הדרך לשם
היא נראית מצוין, מציעה מרחב טוב וגם איכות היא לא מילה גסה. אבל האם יש למאזדה 6 החדשה כל מה שדרוש כדי לפרוץ בסערה?
רכב הפנאי החדש מציע נוחות טובה, מרווח מצוין ומנוע נמרץ, אבל מאזן לרעה עם צריכת דלק גבוהה ומחיר גבוה למדי. שווה?
סוזוקי ספלאש המחודשת היא פתרון טוב לזוג מתחיל שרוצה לחסוך ליטרים של דלק וליהנות מרכב קטן, ידני, פעלתני ומתוכנן היטב. בונוס? היא גם זולה
יש לה 400 כ"ס, הנעה ומנוע אחוריים, אחיזה שקורעת את האספלט וביצועים מסחררים. נו, זו פורשה 911, אתם יודעים
עם 186 כ"ס תיבה אוטומטית או ידנית, אבזור עשיר ותג מחיר שמתחיל ב-170 אלף שקל, יונדאי באה לעשות צרות גם בפלח הספורט עם הוולוסטר המוגדשת