מבחן: סיאט לאון קופרה 280. הנאה קדמית
הגרסה החמה ביותר של הלאון, הקופרה החדשה מורידה לכביש 280 סוסים דרך הגלגלים הקדמיים ובעזרת הדיפרנציאל הנכון, מצליחה להיות טעימה ומגרה. יצאנו למבחן
הגרסה החמה ביותר של הלאון, הקופרה החדשה מורידה לכביש 280 סוסים דרך הגלגלים הקדמיים ובעזרת הדיפרנציאל הנכון, מצליחה להיות טעימה ומגרה. יצאנו למבחן
אינפיניטי יורדת מהאולימפוס של מכוניות GT מפוארות ויקרות, עם משפחתית נגישה שתנסה לזנב בשלושת הגרמניות וב-לקסוס. טסנו לליסבון כדי לראות אם זה הצליח לה
עד כמה זה מאכזב לנהוג במכונית עם מנוע פצפון? איפה עובר הגבול בין הדיאטה לחיסכון ולהנאה? נראה שסיאט מצאו את אחת הפשרות המוצלחות ביותר עם האיביזה החדשה ומנוע הליטר שלה
כלמוביל תוקפת את קבוצת מכוניות המנהלים עם יונדאי סונטה היברידית חדשה. המנוע חזק, האווירה יוקרתית, החסכון בדלק מרשים ונוחות הנסיעה מגיעה עם דיפלומה מאמריקה. האם תצליח לאתגר את צמרת ההיצע?
מכונית הסלון החדשה של אינפיניטי מנסה להציע חלופה לגרמניות השולטות עם יכולות דינמיות גבוהות ועיצוב דרמטי, אך עושה זאת עם תג מחיר מפתה יותר
שמונה מושבים מלאים, מרחב עצום, תא מטען מפלצתי, מנוע חזק ומתלים רכים הופכים את הקרניבל לווילה על גלגלים ולרכב מושלם למשפחה הגדולה באמת
סקודה סופרב החדשה מצליחה להתעלות על קודמתה בכל היבט אפשרי. זו כבר לא פולקסווגן פאסאט בתחפושת, אלא מכונית רהוטה, מלוטשת ואיכותית בפני עצמה
הונדה ג'אז חוזרת לישראל בדור חדש ומשכנע; הבטיחות לעילא, המנוע חסכוני, חלל הפנים עצום והמחיר הופחת משמעותית. צליל מכוון?
מי מאיתנו לא חלם פעם על מכונית 'על', אבל נבעט חזרה למציאות בגלל המחיר? מקלארן החליטה לרדת אל העם עם ה-570S החדשה. סופרקאר בשישית מהמחיר. נוח יוסף שרף צמיגים על המסלול והכביש הציבורי וחזר לספר
סדרה 3 עברה מתיחת פנים. לקחנו את המכונית החדשה בגרסתה הבכירה, 340, כדי לבדוק מה השתנה ואם היא שווה 420,000 שקלים