סיבוב היכרות: סיאט אטקה 1.5 ליטר FR
סיאט אטקה מגדילה מנוע ל-1.5 ליטר המוכר של קונצרן פולקסוואגן, ומתחדשת ברמת גימור ספורטיבית FR. האם זה מצדיק מחיר של 168 אלף שקלים?
סיאט אטקה מגדילה מנוע ל-1.5 ליטר המוכר של קונצרן פולקסוואגן, ומתחדשת ברמת גימור ספורטיבית FR. האם זה מצדיק מחיר של 168 אלף שקלים?
הקרוסאובר החדש של הונדה מגיע אלינו בדור חדש עם שלל חידושים, ועם תג מחיר שנותר יקר ודומה לקודמו. האם הפעם, עם גרסת 7 מושבים ועוד אבזור תקני, למחיר היקר יש כיסוי?
מה חייבת מכונית משפחתית כדי להצליח בישראל 2019? למה תא הנוסעים של מאזדה 3 החדשה הזכיר לי חדר בריחה? האם נחשף בלוף מנועי הטורבו הקטנים? מאזדה 3 החדשה בחקירה צולבת ונהיגה ראשונה בגרסת ההאצ'בק
שברולט מחזירה לחיים את המותג "בלייזר" והפעם, כרכב פנאי מודרני ומוחצן מאוד. כדי לבדוק מה נותר מהמותג המיתולוגי, יצאנו לחרוך שבילים עם 305 כ"ס ותג מחיר של 285,000
פולקסווגן טיגואן מסתובב פה כבר לא מעט זמן, הדור השני שלו איתנו מ-2015, אבל בשל מחיר גבוה, הוא לא ממש הצליח להכות גלים בקבוצת הג'יפונים. האם גרסת 1.5 ליטר מוזלת תשנה את המצב?
בלהט העולמי של השקת קרוסאוברים אורבניים, קיה בוחרת בנתיב שונה מהמקובל; לא עוד כאילו-שטח, עכשיו זה כאילו-קופה. התוצאה יפה לעין ואנחנו טסנו למרסיי כדי לבדוק איך היא נוסעת?
אחרי שהפך למילה נרדפת לטנדרון, עם דומיננטיות חסרת עוררין בקטגוריה שלו, סיטרואן ברלינגו החדש מנסה להציע פלז'ר בנוסף לביזניס. מצליח? יצאנו לסיבוב ארוך בדור החדש
עם מימדים מלוא העין, גריל שקשה להוריד ממנו את העיניים ובאופן כללי הופעה שזועקת "שלי הכי גדול" - ב.מ.וו X7 הוא ההעזה הנוכחית של ב.מ.וו לעשות דברים אחרת. שווה 890 אלף שקלים?
יגואר XE היא שחקנית ותיקה בגזרת משפחתיות הפרימיום הספורטיביות, מתחרותיה התחדשו וכעת מגיע תורה. בתפריט: מנוע חדש, תא נוסעים משופר משמעותית ונגיעות עיצוב קלות. האם הקסם עדיין עובד?
אחרי קודאיק וקארוק, סקודה שמה על הכוונת את סגמנט הג'יפונים הקטנים, וכמו עם האחים הגדולים שלו היא נכנסת אליו עם ה-DNA שלה: יעלות, מרווח ושימושיות. אלינו הוא יגיע בתחילת 2020