יגואר F פייס במבחן: החתול במגפיים
זה אמור להיות השילוב המושלם, אמא יגואר על העיצוב, ההתנהגות ותא הנוסעים ואבא לנד רובר עם מערכת הנעה כפולה ויכולות שטח. האם לטבילת האש של יגואר בקלחת הרותחת של רכבי הכביש-שטח המפוארים יש את זה?
זה אמור להיות השילוב המושלם, אמא יגואר על העיצוב, ההתנהגות ותא הנוסעים ואבא לנד רובר עם מערכת הנעה כפולה ויכולות שטח. האם לטבילת האש של יגואר בקלחת הרותחת של רכבי הכביש-שטח המפוארים יש את זה?
הדור השני של רנו קנגו נמצא אצלנו כבר עשר שנים אבל החל מהיום תוכלו לקבל אותו גם בגרסת דיזל אוטומט, מבוקשת מאוד. העמסנו מכונת כביסה וארגז חלפים, ויצאנו לתת שירות
מתיחת הפנים לשברולט סילברדו הוסיפה עוד כוח לטנדר העבודה המפלצתי, וצרפה עוד אבזור כדי שידמה יותר לרכב מנהלים ופחות לרכב עבודה. רגע לפני שמחליף אותו הדגם החדש, יצאנו למבחן דרכים ארוך
יצאנו למבחן בכורה בישראל, עם Wildcat XX הכול-חדש של Textron. חתול הבר האמריקני מזנק לזירה צפופה ותחרותית, טרקטורוני 'צד בצד" האטמוספריים; במחיר השקה של 148,000 שקלים, מה הסיכויים שלו לנגוס בגבינה?
המיני קיבלה מתיחת פנים, ואנחנו מתקשים מאוד לומר "לא" כאשר מציעים לנו סיבוב באחת ממכוניות ההנעה הקדמית היותר כיפיות בסביבה. במיוחד כשזו הגרסה החמה. האם ב-211 אלף שקלים היא תמורה מתאימה ולמי?
בימים בהם מנסות מכוניות משפחתיות להיראות כמו רכבי שטח, מסתערת פיג'ו על הזירה גם מהכיוון המסחרי; קבלו את פיג'ו ריפטר, רכב מסחרי המנסה ליצור תת-קטגוריה חדשה, טנדרון-פנאי
אתם יכולים לשאול עד מחר מה הקשר בין רכב שטח גדול של ג'יפ למנוע V8 ענק עם 707 כ"ס וצמיגי כביש דביקים מאוד, אתם יכולים, אבל אף אחד לא ישמע אתכם בגלל הרעש שג'יפ גרנד צ'ירוקי טראק-הוק עושה. יצאנו לסיבוב מהיר מאוד בו על מסלול מירוצים
כן, אנחנו יודעים, מכוניות חשמליות הן העתיד. אבל בעוד היצרניות הגדולות שוברות את הראש, הסינים הזריזים כבר ממהרים להעמיד מכוניות חשמליות עירוניות במחיר זול במיוחד. קפצנו לנהוג בליצ'י A01, החשמלית העירונית עם תג המחיר של 38 אלף שקלים
נהיגה בגרסאות 'קומפטישן' של ב.מ.וו M2 ו-M5 היא חוויה על-חושית של כוח ויכולות כמעט אינסופיות. לשתיהן אולי מופיע כינוי זהה, אבל בזה נגמר הדמיון
מה קורה כשמפגישים את פולקסווגן פולו החדשה, אבן בוחן בקטגוריית הסופר מיני עם מכונית יפנית שהשתפרה בדור האחרון שלה ללא היכר. האם צפוי כאן עימות שקול, או תבוסה נחרצת?
עם 50 אחוזים מפלח טנדרוני העבודה, מה הפלא שהשם "ברלינגו" הוא פחות או יותר מילה נרדפת לכלי רכב בקטגוריה שלו. יצאנו לנהיגה ראשונה בדור החדש שלו בגרסה שמבקשת לפנות דווקא ללקוחות המשפחתיים. האם הוא משכנע מספיק?
בלי עיצוב עוצר נשימה, טכנולוגיה, אבזור או מערכות בטיחות מתקדמות, דאצ'יה לוגאן MCV סטפווי שולפת את הטריק הכי שימושי במדינה שלנו - מחיר נמוך. אז מה מקבלים פה תמורת 83 אלף שקלים?
מה הטעם להשוות טנדר 4X4 כנגד "ג'יפ" עירוני קלאסי? הטעם הוא ששניהם עולים 240-245 אלף שקל, כ-100,000 שקלים פחות מכל חלופת שטח סבירה. לשניהם יש מפרט שטח ראוי ולכן, ירדנו דרומה כדי למצוא את ההבדלים